Individuální doučování hebrejského jazyka – Rakovník
Poskytujeme individuální doučování hebrejského jazyka na míru.
I Rakovník je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Kromě běžného doučování si nově můžete vybrat také z doučovacích balíčků, které naši odborníci vytvořili na základě specifických potřeb studentů i rodičů. Ve Škole Populo věříme, že úspěch přichází s individuálním přístupem a zaměřením se na konkrétní požadavky každého studenta. Doučovací balíčky Vám poskytnou komplexní podporu a pomohou dosáhnout vašich cílů. Ať už Vás čekají přijímací zkoušky, maturita nebo přechod na novou školu, naše balíčky splní všechny Vaše požadavky. Výuka je dostupná prezenčně i online.
Doučování bylo velmi příjemné a hlavně srozumitelné
Radomíra Š.
Díky vaší lektorce, paní Petře Z., můj syn konečně úspěšně složil maturitní zkoušku z matematiky. Dle slov syna bylo doučování velmi příjemné a hlavně srozumitelné. Sám prohlásil, že 12 lekcí s paní lektorkou mu dalo víc, než několikaleté doučování u jedné paní učitelky. Ještě jednou děkuji za oba a přeji mnoho úspěchů ve vaší činnosti.
Školu Populo – doučování na míru – mohu vřele doporučit.
Lenka B., maminka
Školu Populo – doučování na míru – mohu vřele doporučit. Byla to naše záchrana… Pomohla synovi ve velmi krátké době odstranit mezery ve středoškolské matematice. Díky této přípravě snáze porozuměl zadání matematických příkladů od společnosti CERMAT a byl na jejich maturitní testy dobře připraven. Příprava k maturitě byla intenzivní. Syn docházel na pobočku školy a měl svého lektora, který s ním probíral jednotlivé okruhy zadání příkladů, která se u maturity objeví. Propočítali také jednotlivá zadání státních maturit několik let nazpět. Samozřejmostí byly i domácí úkoly na každou hodinu, které prověřovaly, jak student látku pochopil. Velice kladně hodnotím komunikaci školy se studentem i s rodičem. Po každé hodině mi přišla zpráva, která dosti podrobně referovala o jeho práci v hodině a výsledcích, které dosáhl. Syn velmi dobře zvládl i přijímací zkoušky z matematiky na zahraniční školu, kam od září nastupuje. Děkuji Škole Populo za pomoc. Mohu ji vřele doporučit všem nerozhodnutým rodičům, kteří chtějí mít jistotu, že jejich syn nebo dcera budou dobře připraveni na zkoušky.
Angličtina začala syna konečně bavit
Jitka S.
Syn je studentem gymnázia a se slečnou lektorkou Madlen O. ho angličtina začala konečně bavit. Pochopil časy daného jazyka a rozmluvil se. Po návratu z distanční výuky do školy zvládl závěrečné písemky chvalitebně a i paní profesorka zaznamenala velký pokrok. Slečna lektorka je velice trpělivá.
Určitě doporučím tuhle zkušenost každému, kdo ji bude potřebovat.
Marie K.
S pomocí lektorky Ljuby K. a Lucie B. jsem úspěšně složila maturitní zkoušku. Doučování probíhalo v pohodě, neměla jsem žádný problém spíš naopak, jsem velice ráda za pomoc. Určitě doporučím tuhle zkušenost každému, kdo ji bude potřebovat. Tímto chci poděkovat za trpělivost a snahu mi pomoct, jsem velice šťastná.
Výučba japonského jazyka
Juraj Kamenár
V rámci výučby japonského jazyka som hľadal inštitúciu, ktorá mi je schopná ponúknuť maximálnu variabilitu termínov za akceptovateľnú cenu. Našiel som tak Školu Populo, ktorá mi vyšla v ústrety ako pri hľadaní optimálneho času výučby, tak i v prijateľných finančných podmienkach. Komunikácia s inštitúciou vždy bola rýchla, vystupovanie pracovníkov, zabezpečujúcich konkrétneho vyučujúceho, bolo príjemné a korektné.
Zlepšení prospěchu o tři stupně!
Martina T.
V době, kdy začal covid a tím i distanční výuka, se v některých předmětech postupně prohlubovaly mezery. Dcera toto období zažívala v 9. třídě a poté v 1.ročníku gymnázia. Při distanční výuce, kdy nebyla jiná možnost, než pouze psát online testy, nebyla velká motivace k učení. O to větší průšvih byl po návratu k normální výuce. Paní lektorka v podstatě musela dceři vysvětlit veškeré učivo chemie od úplného začátku. Svou úlohu měla velmi ztíženou tím, že dcera má vážné psychické problémy a navíc v 1.ročníku měla již jednoho pana učitele na doučování chemie a s ním měla velmi nepěkný zážitek. Měla jsem strach, že už nikdy žádné doučování chtít nebude. Ale potom jsem kontaktovala Školu Populo, kde jsem tuto skutečnost sdělila. Pak už nás čekalo jen velké štěstí v podobě paní lektorky, která už si už při první hodině získala dceřinu důvěru. Jak dcera tvrdí, paní lektorka skvěle a systematicky vysvětluje látku, všechno dceru postupně doučila a ta si zlepšila známku o 3 stupně! Navíc je paní lektorka velice milá, klidná, trpělivá, empatická a vždy reaguje i na veškeré potřeby dcery – jak co se týče času, tak i procvičování učiva před testem.
Příběh Lukáše – angličtina pro nejmenší
Rodiče Lukáška
S šestiletým Lukáškem jsme se chystali na delší zahraniční pobyt a chtěli jsme, aby se syn naučil alespoň nějaké základy angličtiny. Chlapec byl v předškolním věku, neuměl tedy moc číst a psát. K výuce se proto přistoupilo tak, aby si z ní odnesl co nejvíc. Připravili pro něj tedy pásmo zábavných her, písniček a básniček a slečna lektorka na něj mluvila pouze anglicky. Velmi se jí také osvědčila metoda “total physical response” (TSR), kdy se do výuky zapojuje celé tělo a děti si fixují slovíčka tak, že je předvádějí v pohybu. Lukášek se učil rychle a my si velmi brzy všimli jeho pokroků. A protože musel Lukášek samozřejmě v zahraničí nastoupit i do školy, využili jsme tuto metodu i k osvojení si základů čtení a psaní. Byli jsme velmi spokojení a můžeme potvrdit, že se nám individuální a intenzivní přístup velmi líbí.
Určitě dobrá investice do vzdělání
Jolana B.
Školu Populo jsem objevila náhodou v době, kdy děti nechodily do školy a moje dcera (11 let) projevila zájem o další studium na víceletém gymnáziu. Zaplatila jsem jí doučování matematiky a českého jazyka. Za půl roku (1x týdně 2 vyučovací hodiny) dcera udělala v obou předmětech velký pokrok. Zcela zvládla látku 5. třídy a dobrovolně pokukuje po látce další. Vzhledem k úžasné a velmi schopné lektorce se na doučování pokaždé těší. Termíny a časy doučování lektorka zcela přizpůsobuje naší potřebě, nemá problém se dceři věnovat i nad rámec doučování, např. s pomocí na telefonu při řešení úkolů. Školu Populo kdykoliv v budoucnu znovu využiju. Určitě dobrá investice do vzdělání.
Díky za skvělý přístup
Radka J.
Včera má dcera ukončila poslední lekci doučování a ráda bych pochválila lektorky, jak z českého jazyka, tak matematiky, ale mimořádně lektorku z matematiky, která dokázala veškerou látku vysvětlit tak, že i protivná matematika se stala přijatelnou. Holky lektorky byly opravdu skvělé a ať přijímačky dopadnou jakkoliv, tak těmto dvěma vyučujícím patří dík a můj obdiv, jak skvěle dokázaly látku podat a také dík za jejich skvělý přístup.
Koncept školy je vynikající a hlavně funguje!
Monika S.
Do školy Populo jsem přihlásila syna po 1. pololetí v 7.třídě. Bohužel 6. třída strávená doma na distanční výuce byla pro dvanáctiletého sportovce devastující. Poprosila jsem o kompletní doučování, dotažení základů učiva z 2. stupně. Nadchla mě perfektní komunikace, domluva, komentáře k hodinám, připomenutí hodiny....koncept školy je vynikající a hlavně funguje! Syn je již zpátky na úrovni známek 1-2, víc se nepřipravuje, občas "frflá", že tam musí jít....normálka. Děkuji moc všem dámám, které vše bezvadně zorganizovaly a zařídily.
Eva je doslova vášnivá milovnice němčiny, kterou jen tak něco nezastaví. Šest let v Německu a kopa zkušeností, které ráda předává dál. Jejím vedlejším oborem je i veřejné právo, takže také odborná němčina má u ní své místo. Lektorka Eva vám ráda ukáže, že němčina je při správné výslovnosti krásný a rozmanitý jazyk.
Markéta Matějková
lektorka českého jazyka, matematiky, anglického jazyka, německého jazyka, chemie a biologie
Markéta studuje třetím rokem na Univerzitě Hradec Králové biologii a chemii s učitelstvím. Jejím snem je už od malička stát se učitelkou. Doučování se věnuje již delší dobu. Vše začalo od doučování spolužáků, mladší sestry a od podzimu 2019 působí ve Škole Populo. Hodiny s žáky ji velmi baví a má radost za každý žákův úspěch. Doučuje biologii, chemii, český jazyk, matematiku, a také zvládne zopakovat s žáky anglický a německý jazyk. Ve svém volném čase se věnuje cyklistice, lyžování, procházkám v přírodě a práci v laboratoři.
Ivo Kučera
lektor anglického jazyka
Ivo je absolvent Hudební konzervatoře v Brně, ze které zběhl na hereckou katedru Janáčkovy akademie a po absolutoriu hrál v několika divadlech v Čechách i na Moravě. Od roku 1981 žije střídavě v Kalifornii, Arizoně a v Brně, kam se vrátil z rodinných důvodů. Nějakou dobu působil jako ředitel brněnského studia Českého rozhlasu a zastával pozici šéfa jedné anglické firmy. Výuka angličtiny ho baví a naplňuje. Líbí se mu pestrost žáků, flexibilní vyučování a rád se seznamuje s novými lidmi. Vedle školy je skromně zapojen do komunální politiky v oblasti kultury na radnici v Králově Poli, stále hraje v divadle a občas se objeví ve filmu či v televizi. Jeho největší vášní je tenis a cestování, kterým věnuje veškerý volný čas.
Ilona Poláková
lektorka českého jazyka, matematiky, zeměpisu, dějepisu, přírodopisu, ZSV a ekonomie
Ilča vystudovala UMPRUM a 36 let se věnovala tanci. Součástí týmu Školy Populo se stala v květnu 2017. Kromě toho, že navrhuje interiérový design, se zajímá o architekturu, světovou ekonomiku, právo a psychologii. Ale nejvíce ji naplňuje práce s dětmi. V roce 2017 vypracovala studii pro vládu ČR na téma NRP, výživné, soudnictví a školství. Studie zaujala, což je dobré posunutí u nás v republice ohledně těchto témat, která snad zajímají každého z nás. Vlastní několik certifikátů, mimo jiné i z oblasti NRP. Dětem a studentům dodává sebedůvěru a vkládá do nich šanci uspět u zkoušek, zlepšit si kvalifikaci. Je velmi empatická, spolehlivá, svědomitá. Je vdaná, s manželem mají 5 dětí a 2 vnoučky. V současné době mají v pěstounské péči už dospělého chlapce. Jejím koníčkem je modelářství (letadla).
Andrea Javůrková
lektorka matematiky
Andrea je u nás lektorkou matematiky. Snaží se studentům ukázat, že i tento předmět může být zábavný a jednoduchý, když je podán tou správnou cestou, která je pro každého jednotlivce odlišná. Je studentkou Vysokého učení technického v Brně oboru Architektura pozemních staveb. Ráda se věnuje objevování nových míst, architektuře, sportu a celkově zdravému životnímu stylu. Baví ji práce s lidmi a chtěla by jim předávat své zkušenosti.
Pro bližší informace vyplňte, prosím, náš kontaktní formulář. Spojíme se s Vámi a sdělíme více podrobností k vybranému doučování nebo Vám pomůžeme s volbou ideálního doučovacího balíčku. Zdarma obdržíte také cenovou nabídku.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.