Individuální doučování hebrejského jazyka – Jihlava
Poskytujeme individuální doučování hebrejského jazyka na míru.
I Jihlava je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Kromě běžného doučování si nově můžete vybrat také z doučovacích balíčků, které naši odborníci vytvořili na základě specifických potřeb studentů i rodičů. Ve Škole Populo věříme, že úspěch přichází s individuálním přístupem a zaměřením se na konkrétní požadavky každého studenta. Doučovací balíčky Vám poskytnou komplexní podporu a pomohou dosáhnout vašich cílů. Ať už Vás čekají přijímací zkoušky, maturita nebo přechod na novou školu, naše balíčky splní všechny Vaše požadavky. Výuka je dostupná prezenčně i online.
Děkuji za hodnocení každé výuky, které mi zasíláte
Věra D.
Ráda bych Vám poděkovala za doučování matematiky Vaší školou a dále slečně Kristýně P., která učí moji dceru Veroniku. Děkuji za hodnocení každé výuky, které mi zasíláte. Vzhledem k tomu, že má dcera diagnostikovanou dysfázii, tak je navíc stydlivá. A protože se stydí, tak je pro ni vždy lehčí říci, že neví. Co se týče její vyučující paní učitelky ve škole, ta považuje učivo za probrané, studenti si mají učivo zopakovat sami a vypracovat úkoly či testy sami. Výuku žádnou Veronika nemá. Po vysvětlení poslední látky dostala Veronika za domácí úkoly známky 2 a 2. Chtěla bych Vám tímto ještě jednou velice poděkovat. Děti jsou naše budoucnost. Co do nich vložíme, to se nám vrátí.
Syn se z každé lekce vrací s úsměvem
Iveta H.
Náš syn začal vaši školu navštěvovat před dvěma roky. Záměrem je příprava k maturitě z anglického jazyka. Jako žák základní školy studoval s individuálním vzdělávacím programem. Z každé lekce se vrací s úsměvem a s pocitem, že se zlepšuje. Dnes je žákem 3. ročníku střední školy a příští rok ho čeká maturita. On sám se jí, i díky skvělé lektorce Elišce, nebojí. Stejný pocit s ním sdílí i jeho učitelka angličtiny. Velice si vážím i zpětné reakce, kterou od paní lektorky dostávám na mail po každé hodině. Stejně tak práce koordinátorů je vždy profesionální a velmi vstřícná.
Vyhovuje individuální přístup
Jitka Z. V.
S doučováním jsme spokojeni. Víťovi vyhovuje individuální přístup. Zatím všechny lektorky byly příjemné a Víťa je má rád. Nemáme, co bychom vytknuli. Děkujeme.
Oceňuji lektorovu trpělivost a ochotu
Jan H.
Chtěl bych velmi poděkovat panu Antonovi Y., že mě skvěle připravil. Úspěšně jsem složil díky němu maturitu i přijímací zkoušky na vysokou školu. Velmi oceňuji jeho trpělivost a ochotu při vysvětlování příkladů. Oceňuji také vzorové materiály ke zkouškám na VŠ, které připravil.
Velmi děkujeme za celou pololetní práci
Tereza N.
Velmi děkujeme za celou pololetní práci lektorce Klárce, má dvanáctiletá dcera se v biologii výrazně zlepšila a je zase o kus blíže svému snu. Nejenže do školy chodila dobře připravená, ale co si ceníme na přínosu paní lektorky ještě víc - naučila ji, jak na to. Doporučujeme!
Děkujeme za super přípravu.
Marie N.
Chtěla bych poděkovat slečně Monice K. za přípravu dcery na přijímací zkoušky na šestileté gymnázium. Adélka byla velmi dobře připravena, dostala se na Gymnázium Křenová i na Gymnázium Matyáše Lercha. V obou případech po odečtení bodů za mimoškolní činnost měla nejlepší výsledek ze všech uchazečů. Ještě jednou děkujeme za super přípravu.
Pružnost, profesionalita, individuální přístup a snaha o maximální motivaci.
B + D Bartošovi
Pružnost, profesionalita, individuální přístup a snaha o maximální motivaci. S tím vším jsme se setkali ve škole Populo, kam syn Daniel docházel na přípravu k přijímacím zkouškám na víceleté gymnázium. I když bylo období přípravy v podmínkách velké konkurence krajského města náročné, nakonec bylo odměněno přijetím. Vynaložená námaha se určitě vyplatila. Klíčem k úspěchu byly vstupní testy z Čj a M, které poukázaly na nedostatečně zvládnuté oblasti a určily prvotní zaměření a četnost lekcí. V průběhu přípravy jsme využili přijímacích zkoušek nanečisto, které Populo pro své žáky průběžně organizovalo. Studenti tak měli možnost vyzkoušet si přijímací zkoušky v reálném čase a podmínkách. A ve finále, těsně před přijímačkami, dokázali lektoři kromě opakování znalostí podržet i potřebné sebevědomí a předat know-how k úspěšnému vyplnění testů. V této souvislosti bychom chtěli poděkovat lektorskému tandemu pana Kabelky a slečny Křížové (ČJ), lektorovi matematiky panu Křížkovi i celému osazenstvu sekretariátu školy Populo. Všichni odvedli skvělou práci. Milé Populo, bez Vás by to neklaplo! Děkujeme a víme, že v případě potřeby se na Vás můžeme obrátit i v primě víceletého gymnázia.
Školu Populo doporučuji
Jolana K.
Nejen kvalitní výuka, ale také způsob komunikace s klienty jsou důvody, pro které Školu Populo doporučuji svým známým.:-)
Oceňuji individuální přístup, rychlou reakci na změnu při onemocnění a zpětnou vazbu od lektorky
Katka U.
Děkuji za výbornou spolupráci při přípravě dcery na přijímací zkoušky na střední školu - matematika. Oceňuji individuální přístup, rychlou reakci na změnu při onemocnění a zpětnou vazbu od lektorky.
S výukou italštiny jsem spokojen
Jan Z.
Co se hodnocení výuky týče, jsem spokojen. Lekce jsou přínosné a člověk dokáže u sebe opravdu vidět pokrok. Paní lektorka je ochotná a milá paní, která vždy vše vysvětlí, přidá i zajímavosti díky životu v Itálii, a celkově jsem s jejím přístupem k hodinám a vedením velice spokojený. Oceňuji například rychlé zopakování předchozích lekcí, které mi velmi pomohlo v hodině, kdy jsem byl po nemoci a z italštiny jsem myšlenkově vypadl či celkovou atmosféru hodin, kdy se student nemusí bát na nic zeptat a celou dobu výuky se může soustředit na to, co ho baví. S výukou a vedením výuky jsem spokojen, a rozhodně bych doporučil ostatním, co se chtějí přiučit nějaký jazyk či potřebují doučování.
lektorka anglického jazyka, fyziky, chemie a matematiky
Patřím k těm šťastným lidem, kteří svou práci dělají s láskou. Dlouho jsem učila a doučovala zároveň, ale doučování mi přináší více spokojenosti. Mám ráda individuální přístup ke studentům, a to mi doučování poskytuje. Mezi moje záliby patří četba, film, dobrá hudba a sport. Ráda poznávám nové lidi, země a místa, proto často cestuji. Těším se na naše společné hodiny.
Ing. Natálie Saňáková
lektorka českého jazyka, matematiky a IT
Natálie v Populu pracuje přes dva roky a je lektorkou matematiky, českého jazyka i IT. Vystudovala magisterský obor na Univerzitě v Hradci Králové, obor Informační management a v současné době učí odborné předměty na střední škole, obchodní akademie. Deset let dělá vedoucí na dětském táboře, a i díky tomu se rozhodla, že pracovat jako učitelka / lektorka je něco, co ji bude naplňovat. Ráda by chtěla děti naučit to, že učení není starost, stres či známky, ale dá se k veškerému učení přistupovat i jinou formou. Ve volném čase ráda vymýšlí hry na tábor, hraje deskové hry, čte knihy a tráví čas s blízkými.
Mgr. Jiří Kovalčík
lektor matematiky a fyziky
Jirka působí ve Škole Populo půl roku. V roce 1981 úspěšně zakončil studium na Přírodovědecké fakultě UP Olomouc, obory Matematika a Fyzika. Celý život působí na různých typech středních a základních škol. Je empatický a preferuje kamarádský přístup ke klientům. Ve volném čase se věnuje turistice a cestování. Zajímá se také o sport, především o kopanou.
Jakub Karlík
lektor německého jazyka
Jakub začal ve Škole Populo učit v roce 2017. Nabízí výuku německého jazyka, jemuž se intenzivně věnuje nejen při svém studiu na olomoucké univerzitě, ale také jako vášnivému koníčku. Kromě němčiny se momentálně nadchl také pro francouzštinu, přičemž se v minulosti seznámil se základy švédského jazyka, k němuž by se jednou rád vrátil. Jeho další velké záliby jsou vážná hudba, jazz, opera a hra na kytaru, kterou studoval na konzervatoři a jíž se i nadále aktivně věnuje. Jeho snem je podívat se do Švýcarska nebo Kanady.
Mgr. Zuzana Kubáčová
lektorka anglického jazyka
Zuzka je absolventkou pedagogické fakulty na Univerzitě Palackého v Olomouci, kde vystudovala učitelství angličtiny a přírodopisu. V Populu působí od podzimu 2017. Vyučuje hlavně angličtinu a přírodopis jí zůstal spíše jako koníček. Pro Zuzku je důležité, aby na její lekce studenti chodili rádi, proto ke všem přistupuje přátelsky a snaží se, aby odcházeli z hodin nejen s novými vědomostmi, ale i s úsměvem a sebevědomím. Ve volném čase ráda čte, hlavně sci-fi a fantasy, zkouší nové recepty a když jí zbyde čas, tak se věnuje kreativním pracím. Kdo má rád marvelovky, může Zuzku většinou potkat v kině na předpremiéře.
Pro bližší informace vyplňte, prosím, náš kontaktní formulář. Spojíme se s Vámi a sdělíme více podrobností k vybranému doučování nebo Vám pomůžeme s volbou ideálního doučovacího balíčku. Zdarma obdržíte také cenovou nabídku.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.