Individuální doučování hebrejského jazyka – Frýdek-Místek
Poskytujeme individuální doučování hebrejského jazyka na míru.
I Frýdek-Místek je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Kromě běžného doučování si nově můžete vybrat také z doučovacích balíčků, které naši odborníci vytvořili na základě specifických potřeb studentů i rodičů. Ve Škole Populo věříme, že úspěch přichází s individuálním přístupem a zaměřením se na konkrétní požadavky každého studenta. Doučovací balíčky Vám poskytnou komplexní podporu a pomohou dosáhnout vašich cílů. Ať už Vás čekají přijímací zkoušky, maturita nebo přechod na novou školu, naše balíčky splní všechny Vaše požadavky. Výuka je dostupná prezenčně i online.
Syn získal sebejistotu, ze které dále čerpá
Ludmila R.
Lektor měl naprosto profesionální přístup, syna připravil jednak po stránce odborné, jednak po stránce nabytí sebejistoty, kdy udělal to podstatné, co od pedagoga očekávám - totiž vysvětlil mu probíranou látku. Za to Vaší Škole Populo nemohu, než poděkovat! Vše nabralo správný směr, střední školu jsme u syna změnili (i v důsledku Vaší práce) a syn měl na nové střední škole z matematiky výbornou a doposud čerpá z učiva a podstaty jeho vysvětlení, které nabyl díky Vaší pomoci. Tato má zkušenost s kvalitou práce Školy Populo mě pomohla k tomu, že jsem se rozhodla využít Vašich služeb také u svého druhého syna. Ještě jednou Vám děkuji, také Vašim lektorům za jejich profesionalitu a věřím, že takto budou postupovat i nadále, aby udrželi vysokou laťku své práce.
Děkujeme
Martina P.
Chtěla jsem moc poděkovat všem třem lektorům za Tadeáše.
Musím říct, že v angličtině se opravdu hodně zlepšil, poslední testy dopadly výborně.
V matematice se také zlepšil a věřím, ze od záři, když se hned začne, to bude ještě lepší.
I paní lektorce na fyziku chci poděkovat, i když sem tam to Tadeáš paní lektorce moc neusnadňoval.
A nakonec chci poděkovat vám a budeme se těšit zase v záři, přece jen bude "osmák" a tam už je třeba , aby Tadeáš poradně zabral.
Dostala jsem se na obě školy
Nicole J.
Moc bych chtěla poděkovat lektorce Kateřině H. Skončila jsem na prvním a čtvrtém místě.
Ďakujem Škole Populo za profesionálne vedenie kurzov.
Monika H.
Dobrý deň, chcela by som týmto poďakovať pánovi V. a slečne F. za prípravu Matúša na prijímacie skúšky na šesťročné gymnázium, ktoré úspešne absolvoval; z matematiky získal 33 bodov, z češtiny 37. Bol prijatý na obe gymnáziá, na Gymnáziu Hejčín skončil na 15. mieste, na SGO to bolo miesto 8. Ďakujem aj Škole Populo za profesionálne vedenie kurzov.
Příběh Marka – náprava deficitů
Rodiče Marka
Marek byl dítě, které se podle učitelek v mateřské škole „neumělo chovat“. Vše bylo však trochu složitější. Marek měl problém se soustředit, protože vnímal jinak posloupnost a následnost a potřeboval upravit deficity kongnitivních funkcí. Nebyl si schopen spojit své chování s následky, které v jiných lidech vyvolávalo, a z toho, co mu bylo řečeno, nedokázal selektovat to podstatné. To se pak prakticky projevovalo i v tom, když měl problém naučit se základní číselnou řadu nebo pochopit, že písmenka následují po sobě dle daného řádu. Do standardní výuky minima k zápisu byla proto zapojena i cvičení, která rozvíjela vnímání, pamatování si věcí a schopnost zopakovat přesnou posloupnost toho, co se dělalo. Důležitou součástí byly i rituály a důraz na pravidelnost a řád. Marek udělal za měsíc veliký pokrok, který nám potvrdilo mnoho lidí. Na školu byl přijat a vaše hodiny mu jeho deficit upravily a usnadnily start do první třídy.
Díky přístupu a trpělivosti se mi podařilo zvládnout maturitní didaktický test
Adriana H.
Chtěla bych poděkovat paní koordinátorce Kristýně za doporučení paní lektorky Lujby K. Protože mi velmi pomohla s učením a díky jejímu přístupu a trpělivosti se mi podařilo zvládnout maturitní didaktický test z českého jazyka. Tímto bych jí chtěla velice moc poděkovat!
Online výuka je pohodlná
Renáta V.
Dovolte mi touto cestou poděkovat za možnost doučování pro mého syna. Forma online výuky je pro nás velmi pohodlná, lektoři jsou velmi flexibilní a úroveň výuky považuji za velmi vysokou. Přeji vám mnoho dalších spokojených klientů.
Dáváme za A!
Tavandzi U.
Rychlá reakce, ochota doučovat i o víkendu, zpětná vazba - prostě dáváme za A! Děkujeme lektorce Věrce H.
Děkujeme
Monika G.
Chtěla bych Vám moc všem poděkovat za Vaší vstřícnost a ochotu nám pomoci, s doučováním naší dcerky Kristýnky. Určitě Vašich služeb v budoucnu opět využijeme.
Děkujeme za super přípravu.
Marie N.
Chtěla bych poděkovat slečně Monice K. za přípravu dcery na přijímací zkoušky na šestileté gymnázium. Adélka byla velmi dobře připravena, dostala se na Gymnázium Křenová i na Gymnázium Matyáše Lercha. V obou případech po odečtení bodů za mimoškolní činnost měla nejlepší výsledek ze všech uchazečů. Ještě jednou děkujeme za super přípravu.
Chrisova první zkušenost s doučováním přišla na druhém stupni základní školy, kdy začal doučovat svého bratra. Během následujících let si matematiku ještě víc zamiloval - rád si vymýšlí vlastní příklady a materiály do hodin a lektorování ho velmi baví. Ve čtvrtém ročníku gymnázia dostal možnost čtyřměsíčního studijního pobytu v rakouském Melku, který mu následně pomohl v získání certifikátu z němčiny. Mimo lektorování je velký fanoušek Bitcoinu, miluje hudbu a alternativní styl, odmala píše básně. Nejraději připravuje studenty k přijímacím zkouškám na SŠ nebo k maturitě z matematiky, kde v přípravě kombinuje systematické procházení testů a jednotlivých oblastí, které student potřebuje procvičit.
Bc. Nikola Maňasová
lektorka českého jazyka, anglického jazyka a matematiky
Nikola pochází z valašsko-slovácké oblasti Zlínského kraje. Vystudovala obory Český jazyk a Anglický jazyk na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně, nyní dokončuje magisterské studium stejných oborů na Karlově univerzitě v Praze. Ve Škole Populo působí jako lektorka češtiny, angličtiny a matematiky od roku 2021. Aktivně se zapojuje do projektu Testování nanečisto a rovněž spolupracuje s Metodickým centrem na korekturách testů i textů.
Mgr. Zuzana Kubáčová
lektorka anglického jazyka
Zuzka je absolventkou pedagogické fakulty na Univerzitě Palackého v Olomouci, kde vystudovala učitelství angličtiny a přírodopisu. V Populu působí od podzimu 2017. Vyučuje hlavně angličtinu a přírodopis jí zůstal spíše jako koníček. Pro Zuzku je důležité, aby na její lekce studenti chodili rádi, proto ke všem přistupuje přátelsky a snaží se, aby odcházeli z hodin nejen s novými vědomostmi, ale i s úsměvem a sebevědomím. Ve volném čase ráda čte, hlavně sci-fi a fantasy, zkouší nové recepty a když jí zbyde čas, tak se věnuje kreativním pracím. Kdo má rád marvelovky, může Zuzku většinou potkat v kině na předpremiéře.
Bc. Kateřina Kalousová
lektorka českého jazyka
Káťa ve Škole Populo doučuje český jazyk a literaturu druhým rokem, připravuje studenty především k přijímacím a maturitním zkouškám. Vystudovala bohemistiku na FF MUNI a ve studiu pokračuje nadále. Je milovnice literatury a český jazyk je zároveň jejím koníčkem, proto se také snaží látku studentům vysvětlovat zábavně. Zastává názor, že je důležité se studenty komunikovat na přátelské úrovni a jazyk vysvětlovat pečlivě. Studenti jsou pak nejen schopni mít rádi předmět samotný, ale také látce dobře porozumět a aplikovat ji v mimoškolních aktivitách, v jejich volném čase, což Káťa považuje za úspěch. Volný čas, který ji zbývá, věnuje korekturám nebo sportování.
Mgr. Lukáš Houdek
lektor českého jazyka, anglického jazyka, dějepisu a psychologie
Lukáš absolvoval na Pedagogické fakultě ZČU obor český jazyk a literatura, souběžně aprobaci rozšířil o psychologii. Dlouhodobě se vedle výuky na SŠ a VŠ věnuje také soukromému doučování. Na výuce si nejvíce cení komunikace se žáky a možnosti studium obohacovat hlubším pochopením látky. Rovněž se věnuje publicistické činnosti a tvůrčímu psaní, čímž jeho pedagogická práce dostává širší rozměr. Mezi Lukášovy oblíbené etapy historie patří poválečný vývoj, a to zejména na evropském kontinentu. Dále rád diskutuje o tvorbě Milana Kundery, Sigmunda Freuda a Carla G. Junga.
Pro bližší informace vyplňte, prosím, náš kontaktní formulář. Spojíme se s Vámi a sdělíme více podrobností k vybranému doučování nebo Vám pomůžeme s volbou ideálního doučovacího balíčku. Zdarma obdržíte také cenovou nabídku.
Zavolejte nám
Aktuálně nejsme u telefonu. Vyplňte kontaktní formulář a ozveme se vám co nejdřív.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.