Lektoři dokáží za vypracovanou práci pochválit, což vidíme i v kladném přístupu dcer k přípravě na výuku. Těší se na ni a nemají ani myšlenky na to, že by se dané lekce nezúčastnily
Adriana B.
Vaší školu jsem objevila prostřednictvím reklamy na sociálních sítí, blíže Facebook.
Po dlouhé úvaze jsme se s manželem rozhodli starší dceru do školy přihlásit, a to na dva předměty - matematiku a český jazyk.
V obou předmětech měla dcera shodné nedostatky: špatné čtení a pochopení zadání. V českém jazyce nerozuměla terminologii, takže i když danou problematiku při nápovědě již zvládla bez chyby, bez nápovědy, co se po ní chce, nevěděla. Následoval stres a poté nestihla při písemných pracích zpracovat všechna zadání.
Přestože v době on-line výuky ZŠ poměrně dobře reagovala a vedla výuku oproti jiným školám nadstandardně, nebyla výuka zcela 100%.
Dcera začala s výukou s lektory, se kterými má dobrý vztah a důvěru. Líbí se jí individuální výuka. Jak český jazyk, tak matematika ji poměrně baví a nemá z těchto předmětů již žádné obavy. Neustále se zlepšuje v chápání terminologie, učí se dobře číst zadání a určovat výsledky. Našla sebedůvěru a sebejistotu. Jelikož je dcera již v přípravě do školy naprosto samostatná, jsou výsledky patrné nejen na zlepšeném, a již nekolísavém prospěchu ve škole, ale i ve zkráceném čase věnovaném přípravě na výuku. Hodnocení žáků učiteli na ZŠ nemohu zcela posoudit, ne vždy s hodnocením souhlasím, ale dcera se při přípravě na písemné práce cítí jistě, stihne zpracovat všechna zadání a pokud udělá chybu, je to jen nepozorností v dané chvíli.
Rozhodně se dcera cítí k přípravě na přijímací zkoušky v klidu, má možnost zkoušení testů v daném čase nanečisto, učí se pracovat se zadáním a pracovat se stresem, který při dané práci na čas hraje u dcery velkou roli.
Vzhledem k tomu, že je vidět jistý pokrok a hlavně jistota k danému předmětu, umí zpracovat i dotaz v případné nepochopené látce a tím dokáže přesně lektora nasměrovat k zaměření výuky na daný problém, jsme se rozhodli pro dodatečné studium i u druhé dcery.
Přestože druhá dcera se věnuje online výuce jen krátce, již nyní jsou výsledky znát. Orientuje se v zadání, chápe, co se po ní chce. Matematiku má jako koníčka, který jí baví.
Jako velké plus u obou dětí vidíme to, že v době opakující se distanční výuky mají hodiny matematiky a českého jazyka navíc. Vzhledem k tomu, že studují z pohodlí domova, ušetříme čas za dojíždění. Velkou výhodou je i to, že jsou hodiny v pravidelných intervalech a časově lze výuku přizpůsobit i mimoškolním aktivitám a kroužkům.
Lektoři dokáží za vypracovanou práci pochválit, což vidíme i v kladném přístupu dcer k přípravě na výuku. Těší se na ni a nemají ani myšlenky na to, že by se dané lekce nezúčastnily.
Daná investice do vzdělání dětí nás tudíž nemrzí :)