Poskytujeme individuální doučování účetnictví na míru.
I Český Krumlov je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Kromě běžného doučování si nově můžete vybrat také z doučovacích balíčků, které naši odborníci vytvořili na základě specifických potřeb studentů i rodičů. Ve Škole Populo věříme, že úspěch přichází s individuálním přístupem a zaměřením se na konkrétní požadavky každého studenta. Doučovací balíčky Vám poskytnou komplexní podporu a pomohou dosáhnout vašich cílů. Ať už Vás čekají přijímací zkoušky, maturita nebo přechod na novou školu, naše balíčky splní všechny Vaše požadavky. Výuka je dostupná prezenčně i online.
Syn se na obě gymnázia dostal s výsledkem 38 bodů z matematiky.
Rodič
Doučování mu pomohlo a hlavně ho s lektorkou moc bavilo! Dokonce mu bylo líto, že už nebude dál chodit... :-) dle mého skvělá reference pro vaše služby a hlavně lektorku.
Tereza byla přijata na gymnázium Čajkovského.
Antlovi
Dobrý den, Tereza byla přijata na gymnázium Čajkovského. Díky škole Populo byla výborně připravena na přijímací zkoušky lektorkou Věrkou H., kterou si Tereza velice chválí. Děkujeme.
Práci lektorky musím ohodnotit jako skvělou, řekla bych přímo se vymykající standardům dnešní doby
Kateřina V.
Chtěla bych oznámit, že moje dcera Sára, která k Vám chodila na doučování z matematiky, složila přijímací zkoušky úspěšně (matematika - 41 bodů) a byla přijata na obě školy dle svého výběru. Tímto bych ráda vyjádřila svůj dík Škole Populo, a zejména lektorce Dominice H., která se Sárou pracovala a jejíž práci musím ohodnotit jako skvělou, řekla bych přímo se vymykající standardům dnešní doby. Slečna Dominika byla nejen vždy dochvilná, ale také ochotná dokončit rozdělanou práci nad časový rámec hodiny. Na výuku byla vždy připravená (což bylo umožněno nejen tím, že skvěle ovládá svůj obor, ale také její schopností přesně analyzovat studentovy potřeby). Práce s ní byla systematická, což se týkalo nejen průběhu samotné lekce, ale i domácí přípravy, ke které vždy poskytla dostatek relevantních zadání. Bylo zřejmé, že neváhá přípravě věnovat svůj čas a vyhledat a sestavit materiály tak, aby byly zacíleny přesně na potřeby studenta a situace. Ocenili jsme též její zpětnou vazbu. Nejenže byla v Sářině případě většinou pozitivní :-), ale nikdy nebyla odbytá a odpovídala skutečnosti tak, jak Sáru známe. V neposlední řadě bych chtěla též ocenit osobnost slečny Dominiky a její komunikační schopnosti - Sára je poměrně plachý člověk a obtížně navazuje nové kontakty, přesto pracovala se slečnou lektorkou bez problémů a s potěšením. Ještě jednou tedy děkuji za zprostředkování tohoto doučování.
ZVÍTĚZILI JSME!!!
Alena P.
Chtěla jsem poslat velké poděkování celému Vašemu týmu za perfektní servis a zejména lektoru elektrotechniky, který to se synem "táhl" od III. čtvrtletí 3. ročníku SPŠ, až po opravnou maturitu z elektrotechniky. ZVÍTĚZILI JSME!!!
Příběh Marka – náprava deficitů
Rodiče Marka
Marek byl dítě, které se podle učitelek v mateřské škole „neumělo chovat“. Vše bylo však trochu složitější. Marek měl problém se soustředit, protože vnímal jinak posloupnost a následnost a potřeboval upravit deficity kongnitivních funkcí. Nebyl si schopen spojit své chování s následky, které v jiných lidech vyvolávalo, a z toho, co mu bylo řečeno, nedokázal selektovat to podstatné. To se pak prakticky projevovalo i v tom, když měl problém naučit se základní číselnou řadu nebo pochopit, že písmenka následují po sobě dle daného řádu. Do standardní výuky minima k zápisu byla proto zapojena i cvičení, která rozvíjela vnímání, pamatování si věcí a schopnost zopakovat přesnou posloupnost toho, co se dělalo. Důležitou součástí byly i rituály a důraz na pravidelnost a řád. Marek udělal za měsíc veliký pokrok, který nám potvrdilo mnoho lidí. Na školu byl přijat a vaše hodiny mu jeho deficit upravily a usnadnily start do první třídy.
Mohu jen doporučit, profesionální přístup byl samozřejmostí
Emílie P.
Dcera byla s výukou českého jazyka a matematiky velice spokojená. Lektorka jí vše srozumitelně vysvětlila, co bylo potřeba, tak zopakovali. Na každý dotaz dostala odpověď. Za tři měsíce se neskutečně zlepšila v přípravě na přijímací zkoušky. Dohnala to, kde škola selhala. Mohu jen doporučit, profesionální přístup byl samozřejmostí.
Angličtina začala syna konečně bavit
Jitka S.
Syn je studentem gymnázia a se slečnou lektorkou Madlen O. ho angličtina začala konečně bavit. Pochopil časy daného jazyka a rozmluvil se. Po návratu z distanční výuky do školy zvládl závěrečné písemky chvalitebně a i paní profesorka zaznamenala velký pokrok. Slečna lektorka je velice trpělivá.
Chci Vám moc poděkovat za doučování a celkovou bezproblémovou a příjemnou spolupráci.
Jana S., maminka
Chci Vám moc poděkovat za doučování a celkovou bezproblémovou a příjemnou spolupráci, Míša opravnou zkoušku z ČJ napsal celkem bez problémů. Jsem přesvědčená, že právě díky Vám celou školní docházku úspěšně dokončil.
Ještě jednou velice děkujeme.
Eva H.
Reference myslím, že snad ani nejsou třeba, jste profesionálové ve všech směrech, ať už se jedná o první schůzku, po té nastavení výuky, výběr vzdělaných a připravených lektorů a v neposlední řadě i celková komunikace a neuvěřitelná rychlost jednání. Ještě jednou velice děkujeme, dcera na lekce chodila ráda a těšila se na hodinu a moc jí výuka pomohla v přípravě na přijímací zkoušky. Pokud budeme v budoucnu cokoli potřebovat doučit či vysvětlit, s dovolením se na vás opět obrátíme.
Jistota a sebevědomí v matematice
Lenka F.
Dobrý den, moc ráda bych poděkovala celému teamu školy Populo za přípravu mé dcery na přijímací zkoušky na gymnázium. Největší dík patří samozřejmě oběma lektorům, kteří dodali dceři potřebnou jistotu a sebevědomí v matematice. Díky jim se dostala na obě vybrané školy. Slečna lektorka byla i časově velice vstřícná a umožnila nám dobrat předplacené hodiny těsně před zkouškami. Školu Populo určitě doporučuji a ráda v případě potřeby znovu využiji třeba s mladším synem.
lektorka českého jazyka a literatury, ZSV a rétoriky
Martina je speciální pedagožka s praxí v pedagogicko-psychologické poradně (PPP) a ve speciálně pedagogickém centru (SPC). Ve Škole Populo doučuje primárně český jazyk a literaturu, ZSV a rétoriku. Ráda pracuje se studenty se specifickými poruchami učení a poruchami pozornosti. Věnuje se klasickému doučování ČJ nebo přípravě na přijímací zkoušky z 5., 7., 9. třídy z českého jazyka. Z Balíčků ji nejvíce oslovuje tématika: „Specifické poruchy učení a poruchy pozornosti“, „Čtení, psaní, počítání“, „Máme doma budoucího prvňáčka“. Ráda studentům pomáhá se připravit na diktát, písemku, velkou písemku či reparát.
Ing. Zuzana Holečková
lektorka českého jazyka
Zuzana toužila učit a pracovat s dětmi již odmala (stejně jako její rodiče, někteří z prarodičů, strýců a tetiček), avšak osud zprvu rozhodl jinak. Po studiích na gymnáziu a VŠE v Praze si nejprve vyzkoušela dlouholetý souběh profesí webmastera, počítačového grafika, typografa, korektora a posléze PR pracovníka. Vysázela na několik desítek publikací se současnou korekcí, post processingem fotografií a skenů pro literární aj. sborníky, případně vlastními ilustracemi, navrhovala a realizovala nejrůznější pozvánky a plakáty na kulturní akce, jakož i příručky a informační letáky pro uživatele a další PR materiály. Kromě lásky k mateřštině miluje i práci s dětmi, a proto dnes připravuje k přijímacím zkouškám z českého jazyka žáky 5., 7. i 9. tříd. Preferuje porozumění před biflováním, ráda dětem předává a vymýšlí pro ně různé mnemotechnické pomůcky ke snazšímu zapamatování nezbytných pouček. Jejími zálibami byly od dětství knihy, zpěv a hra na piano, později na kytaru, věnovala se tanci společenskému i orientálnímu. Je vdaná, má dospělého syna a dvě malá vnoučátka.
Petr Hás
lektor anglického a německého jazyka
Ve Škole Populo začal vyučovat angličtinu a německý jazyk na jaře 2018 a od té doby odučil řadu kurzů nejen se studenty základních a středních škol, ale také s dospělými klienty, kteří se rozhodli, že z nejrůznějších důvodů zlepší své jazykové schopnosti. Lektor nezahálí ani ve svém volném čase, je absolventem řady studijních pobytů na univerzitách v bavorském Bayreuthu, švýcarském Curychu nebo na jihoanglické Mayflower College. V současné době je též členem advokátní kanceláře, v níž se zabývá mj. tlumočením do anglického jazyka. Ve volnu dále tráví čas četbou, popíjením dobré kávy nebo šumivého vína a cestováním.
Mgr. Jiří Kovalčík
lektor matematiky a fyziky
Jirka působí ve Škole Populo půl roku. V roce 1981 úspěšně zakončil studium na Přírodovědecké fakultě UP Olomouc, obory Matematika a Fyzika. Celý život působí na různých typech středních a základních škol. Je empatický a preferuje kamarádský přístup ke klientům. Ve volném čase se věnuje turistice a cestování. Zajímá se také o sport, především o kopanou.
Bc. Nikola Maňasová
lektorka českého jazyka, anglického jazyka a matematiky
Nikola pochází z valašsko-slovácké oblasti Zlínského kraje. Vystudovala obory Český jazyk a Anglický jazyk na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně, nyní dokončuje magisterské studium stejných oborů na Karlově univerzitě v Praze. Ve Škole Populo působí jako lektorka češtiny, angličtiny a matematiky od roku 2021. Aktivně se zapojuje do projektu Testování nanečisto a rovněž spolupracuje s Metodickým centrem na korekturách testů i textů.
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Pro bližší informace vyplňte, prosím, náš kontaktní formulář. Spojíme se s Vámi a sdělíme více podrobností k vybranému doučování nebo Vám pomůžeme s volbou ideálního doučovacího balíčku. Zdarma obdržíte také cenovou nabídku.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.