Prohlédněte si nabídku našich doučovacích balíčků. Ať už potřebujete procvičit učivo nebo se připravit na přijímací zkoušky, doučovací balíčky vám pomohou dosáhnout vašich cílů.
Poskytujeme individuální doučování polského jazyka na míru.
I Blansko je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Kromě běžného doučování si nově můžete vybrat také z doučovacích balíčků, které naši odborníci vytvořili na základě specifických potřeb studentů i rodičů. Ve Škole Populo věříme, že úspěch přichází s individuálním přístupem a zaměřením se na konkrétní požadavky každého studenta. Doučovací balíčky Vám poskytnou komplexní podporu a pomohou dosáhnout vašich cílů. Ať už Vás čekají přijímací zkoušky, maturita nebo přechod na novou školu, naše balíčky splní všechny Vaše požadavky. Výuka je dostupná prezenčně i online.
Chci Vám moc a moc poděkovat za Vaši snahu při přípravě k maturitní zkoušce.
Renata N., maminka
Chci Vám moc a moc poděkovat za Vaši snahu při přípravě k maturitní zkoušce. Máme to za sebou. Zítra si jdeme pro maturitní vysvědčení.
Práci lektorky musím ohodnotit jako skvělou, řekla bych přímo se vymykající standardům dnešní doby
Kateřina V.
Chtěla bych oznámit, že moje dcera Sára, která k Vám chodila na doučování z matematiky, složila přijímací zkoušky úspěšně (matematika - 41 bodů) a byla přijata na obě školy dle svého výběru. Tímto bych ráda vyjádřila svůj dík Škole Populo, a zejména lektorce Dominice H., která se Sárou pracovala a jejíž práci musím ohodnotit jako skvělou, řekla bych přímo se vymykající standardům dnešní doby. Slečna Dominika byla nejen vždy dochvilná, ale také ochotná dokončit rozdělanou práci nad časový rámec hodiny. Na výuku byla vždy připravená (což bylo umožněno nejen tím, že skvěle ovládá svůj obor, ale také její schopností přesně analyzovat studentovy potřeby). Práce s ní byla systematická, což se týkalo nejen průběhu samotné lekce, ale i domácí přípravy, ke které vždy poskytla dostatek relevantních zadání. Bylo zřejmé, že neváhá přípravě věnovat svůj čas a vyhledat a sestavit materiály tak, aby byly zacíleny přesně na potřeby studenta a situace. Ocenili jsme též její zpětnou vazbu. Nejenže byla v Sářině případě většinou pozitivní :-), ale nikdy nebyla odbytá a odpovídala skutečnosti tak, jak Sáru známe. V neposlední řadě bych chtěla též ocenit osobnost slečny Dominiky a její komunikační schopnosti - Sára je poměrně plachý člověk a obtížně navazuje nové kontakty, přesto pracovala se slečnou lektorkou bez problémů a s potěšením. Ještě jednou tedy děkuji za zprostředkování tohoto doučování.
Syn Dominik k Vám docházel na přípravu na reparát
Kamila S.
Syn Dominik k Vám docházel na přípravu na reparát z fyziky a chemie. Oba dva reparáty složil úspěšně a postupuje do dalšího ročníku. Chtěla bych Vám poděkovat, bez Vaší výuky by to nedokázal. Hledali jsme s manželem kvalitní doučování a spokojení jsme byli až s Vámi. Ještě jednou děkuji. Určitě budu doporučovat Vaše služby i dalším.
Syn byl přijat na střední školu díky přípravě se perfektními lektory z Populo
Jitka P.
Děkujeme za profesionální lektory, s kterými se syn připravoval pravidelně na zkoušky. Paní lektorka Ljuba K. má perfektní a individuální přístup. Syn byl namotivován. Bohužel si nepamatuji lektora na matematiku, ale i on byl super. Moc děkujeme celému týmu za přípravu a i za doučování již několik let.
Příběh Markétky – škola hrou
Rodič
Markétka ukončila 1. třídu, ale já o ni měla stále velké obavy, protože se jí nechtělo číst a psát. Ve škole jsem moc zastání nenašla a bylo mi naznačeno, že s tím nepůjde nic udělat. Dcera chodila ze školy zničená a demotivovaná a chuť poznávat a učit se u ní postupně mizela. Denní rutina ji ubíjela a brzy se u ní začaly objevovat poruchy soustředění a učení. Pro Markétku tedy zvolili kombinaci výuky pomocí her, které jí pomohly nalézt další motivaci. Udělali revizi čtení a psaní a díky individuálnímu přístupu a intenzivní výuce se jim podařilo upravit všechny nedostatky a špatné návyky, které si ze školy odnesla. Po několika hodinách jsem si všimla jejího rostoucího zájmu o studium a také toho, že si dcera začala sama slabikovat dětské knížky. Nakonec jsme se rozhodli změnit základní školu, k čemuž nás přivedlo to, co dokáže individuální přístup k výuce, a to, když se dítěti opravdu někdo věnuje.
Příběh Lukáše – angličtina pro nejmenší
Rodiče Lukáška
S šestiletým Lukáškem jsme se chystali na delší zahraniční pobyt a chtěli jsme, aby se syn naučil alespoň nějaké základy angličtiny. Chlapec byl v předškolním věku, neuměl tedy moc číst a psát. K výuce se proto přistoupilo tak, aby si z ní odnesl co nejvíc. Připravili pro něj tedy pásmo zábavných her, písniček a básniček a slečna lektorka na něj mluvila pouze anglicky. Velmi se jí také osvědčila metoda “total physical response” (TSR), kdy se do výuky zapojuje celé tělo a děti si fixují slovíčka tak, že je předvádějí v pohybu. Lukášek se učil rychle a my si velmi brzy všimli jeho pokroků. A protože musel Lukášek samozřejmě v zahraničí nastoupit i do školy, využili jsme tuto metodu i k osvojení si základů čtení a psaní. Byli jsme velmi spokojení a můžeme potvrdit, že se nám individuální a intenzivní přístup velmi líbí.
Если вы ищете работу, которая имеет смысл, не стесняйтесь обращаться в Школу Популо!
Каролина К.
В Популо я лектором почти два года. За это время преподавание стало центром моей жизни и одновременно моим хобби.
Musím velice ocenit přátelský přístup a neskutečnou ochotu.
Kateřina Š.
Byla jsem u Vás na doučování z češtiny. Mojí paní doučovatelku mi doporučila kamarádka, jedná se o Mgr. Ljubu K. Doučování bylo vysoce příjemné, paní K. byla velmi ochotná a informace předávala jasně, takže jsem vše krásně pochopila. Zároveň musím velice ocenit její přátelský přístup a neskutečnou ochotu, kterou projevila při plánování dalších doučovacích hodin. Musím říct, že bez paní K. bych neprošla tak hladce didaktickým testem z češtiny. Dokonce jsem doporučila paní K. i svým kamarádům z nižších ročníků.
Školu Populo bych doporučila všem
Petra M.
Školu Populo bych doporučila všem. Velice nám doučování pomohlo. Měli jsme český jazyk a účetnictví na přípravu zvládnutí maturitní zkoušky. Se vším jsme byli moc spokojeni, jak s učením, tak s lektory, tak i s přístupem od Školy Populo. Vše jsme měli vyřízené rychle bez problémů, na všem jsme se domluvili. Vše bylo velice dobře vysvětleno a nikde nevázla žádná komunikace. Vřele všem doporučuji!
Moc děkujeme za příkladné doučování
Jana P.
Moc děkujeme za příkladné doučování lektorkou Taťánou K. Syn byl s lekcemi velmi spokojen, lektorka byla milá a příjemná, vždy probíranou látku vysvětlila a upozornila na záludnosti v Cermat testech. Vedla zodpovědně všechny hodiny. Syn byl na přijímací zkoušky naučen a připraven a věřím, že je úspěšně absolvoval. Moc děkujeme za pomoc týmu Školy Populo a především lektorce Taťáně K.
lektorka českého jazyka, ruského jazyka a matematiky
Kristýna odmaturovala s vyznamenáním na matematickém gymnáziu a vystudovala dvouobor českého a ruského jazyka na Filozofické fakultě Masarykovy univerzity. V Populu pracuje od roku 2018, ale doučování se věnuje mnohem déle. Několik let pracovala jako lektorka českého jazyka pro cizince a vyzkoušela si i práci pedagoga na střední škole. Individuální doučování ji naplňuje především díky osobnímu přístupu a přátelskému vztahu, který si dokáže s každým žákem vytvořit. Prosazuje názor, že učení by mělo být zábavné, ať už se jedná o literaturu, pravopis nebo matematické rovnice. Volný čas tráví v přírodě, četbou knih, tancem nebo cvičením (akro)jógy.
Iva Trunkátová
lektorka českého jazyka
Iva je lektorkou českého jazyka a komplexního doučování. Zaměřuje se na žáky s ADHD či se specifickými poruchami učení.
Věra Hájková
lektorka matematiky
Ve Škole Populo učí již druhým rokem a tráví zde mnoho hodin svého času. Studuje obor Matematika a její aplikace. Nabízí zábavnou formu učení pomocí hry za účelem rozšiřování obzorů, pochopení souvislostí a povzbuzení logického myšlení v oboru matematiky. Podporuje radost z nabytých vědomostí a schopností a také přirozeného postupu do vyšší úrovně vědění. Podněcuje eliminaci stresu a nervozity před zkoušením nebo důležitou písemnou prací. Vede žáka k dosáhnutí lepších výsledků a možnosti výběru kvalitnější školy. Často ji můžete potkat i na různých akcích Přírodovědecké fakulty v Olomouci, ráda nabídne hlavolamy a podělí se o své vědomosti.
Ing. Lenka Kurečková
lektorka anglického jazyka, matematiky a deskriptivní geometrie
Lenka začala být součástí týmu Školy Populo v prosinci 2017 jako lektorka angličtiny a matematiky. Má ráda anglický jazyk, jelikož miluje cestování a poznávání lidí a jejich kultur. Matematiku považuje také za celosvětový jazyk, který nepotřebuje překlad. Vystudovala Technickou univerzitu, pracovala na více pozicích v průmyslové sféře, ale stále jí to víc táhlo k humanitním oborům. Po změně bydliště se Brno stalo jejím domovem se vším, co k tomu patří. Volný čas věnuje čtení psychologické literatury, setkávání s pohodovými lidmi, poslouchání hudby a všemu ostatnímu, co jí nabíjí pozitivní energií a posouvá dál.
Mgr. Petra Grünhutová
lektorka českého jazyka
Petra se věnovala v dosavadním profesním životě pedagogické činnosti, učila český jazyk a dějepis na základní škole, působila jako výchovná poradkyně, zástupkyně a ředitelka školy. Je autorkou učebnice pro český jazyk, pracovních sešitů a online procvičování pro český jazyk i dějepis. Lektorováním pro Školu Populo doplňuje svoji současnou pedagogickou práci. Spolupráci s naší Školou Populo si vybrala proto, že byla raterem Cermat testů a příprava k přijímacímu řízení je jí blízká, společně s individuálním, přátelským a podporujícím přístupem k žákům. Pro své studenty ráda připravuje didaktické hry na procvičování problémových jevů.
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Pro bližší informace vyplňte, prosím, náš kontaktní formulář. Spojíme se s Vámi a sdělíme více podrobností k vybranému doučování nebo Vám pomůžeme s volbou ideálního doučovacího balíčku. Zdarma obdržíte také cenovou nabídku.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.