Individuální doučování občanské a rodinné výchovy – Chomutov
Poskytujeme individuální doučování občanské a rodinné výchovy na míru.
I Chomutov je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Kromě běžného doučování si nově můžete vybrat také z doučovacích balíčků, které naši odborníci vytvořili na základě specifických potřeb studentů i rodičů. Ve Škole Populo věříme, že úspěch přichází s individuálním přístupem a zaměřením se na konkrétní požadavky každého studenta. Doučovací balíčky Vám poskytnou komplexní podporu a pomohou dosáhnout vašich cílů. Ať už Vás čekají přijímací zkoušky, maturita nebo přechod na novou školu, naše balíčky splní všechny Vaše požadavky. Výuka je dostupná prezenčně i online.
Moc děkujeme za přípravu dcery na přijímačky na víceleté gymnázium.
J.S.
Moc děkujeme za přípravu dcery na přijímačky na víceleté gymnázium. Podařilo se jí úspěšně dostat na obě školy (14. z necelých 300 a na druhé škole 2. z 80 přihlášených), takže si mohla vybrat. Nakonec jsme uznali, že vynaložené peníze nám pomohly. Nemuseli jsme trávit večerní hodiny nad úkoly z minulých let a pátrat v hlavách po informacích zasunutých do archivu paměti a snažit se vysvětlit to, co jiní mají v malíčku, jelikož to právě studují. Děkujeme hlavně Věrce Hájkové a Karle Novobilské, za perfektní přístup. Pokud budeme potřebovat pomoc u druhé dcery, víme kam se obrátit!
Příběh Marka – náprava deficitů
Rodiče Marka
Marek byl dítě, které se podle učitelek v mateřské škole „neumělo chovat“. Vše bylo však trochu složitější. Marek měl problém se soustředit, protože vnímal jinak posloupnost a následnost a potřeboval upravit deficity kongnitivních funkcí. Nebyl si schopen spojit své chování s následky, které v jiných lidech vyvolávalo, a z toho, co mu bylo řečeno, nedokázal selektovat to podstatné. To se pak prakticky projevovalo i v tom, když měl problém naučit se základní číselnou řadu nebo pochopit, že písmenka následují po sobě dle daného řádu. Do standardní výuky minima k zápisu byla proto zapojena i cvičení, která rozvíjela vnímání, pamatování si věcí a schopnost zopakovat přesnou posloupnost toho, co se dělalo. Důležitou součástí byly i rituály a důraz na pravidelnost a řád. Marek udělal za měsíc veliký pokrok, který nám potvrdilo mnoho lidí. Na školu byl přijat a vaše hodiny mu jeho deficit upravily a usnadnily start do první třídy.
Velký dík
Filip D.
Náš syn Filip se dostal na obě střední školy, na které si podal přihlášku. Velký dík vám a vašim lektorkám Anně H. a Kateřině F.
Díky pomoci týmu Školy Populo se mu podařilo dostat na Střední odbornou školu.
Lucie P., maminka 16letého Patrika.
Můj syn Patrik se od září připravoval na přijímací zkoušky Cermat. Narodil se s vývojovou dysfázií. Díky pomoci týmu Školy Populo se mu podařilo dostat na Střední odbornou školu logistických služeb. Přijímací zkoušky úspěšně zvládl.
Děkuji.
Tereza Somolová
Hned na začátek bych vám chtěla oznámit, že Věrka patří mezi nejlepší doučovatelky na škole Populo. Učivo, které jsem nepochopila, jsem s pomocí Věrky a jejími znalostmi jednoduše ovládala. Na lekcích se postupně procvičovalo a při konečné hodině bylo opakování. I komunikace mezi mnou a Věrkou byla bezvadná. Na reparát jsem se dobře naučila, a to díky tomuto doučování. Velice mi to pomohlo, protože jsem dosáhla výsledků lepších než během školního roku. Takže ji moc děkuji, že mi vysvětlila dané učivo, které jsem nedokázala pochopit. Děkuji
Výučba japonského jazyka
Juraj Kamenár
V rámci výučby japonského jazyka som hľadal inštitúciu, ktorá mi je schopná ponúknuť maximálnu variabilitu termínov za akceptovateľnú cenu. Našiel som tak Školu Populo, ktorá mi vyšla v ústrety ako pri hľadaní optimálneho času výučby, tak i v prijateľných finančných podmienkach. Komunikácia s inštitúciou vždy bola rýchla, vystupovanie pracovníkov, zabezpečujúcich konkrétneho vyučujúceho, bolo príjemné a korektné.
Syn se na obě gymnázia dostal s výsledkem 38 bodů z matematiky.
Rodič
Doučování mu pomohlo a hlavně ho s lektorkou moc bavilo! Dokonce mu bylo líto, že už nebude dál chodit... :-) dle mého skvělá reference pro vaše služby a hlavně lektorku.
Velké poděkování celému týmu Školy Populo.
E.S.
Velké poděkování celému týmu Školy Populo. Syn byl s doučováním na přijímací zkoušky velmi spokojen. Školu Populo můžeme všem doporučit. :-)
Chci poděkovat za vstřícné jednání a příjemnou komunikaci
Jindra S.
Chtěla bych touto cestou poděkovat za lekce doučování. Byli jsme s lektorem velice spokojeni. Také chci poděkovat za vstřícné jednání a příjemnou komunikaci. Ještě jednou moc děkuji.
Moc bych chtěl poděkovat Vaší škole za to, že mi umožnila připravovat se na přijímačky.
Filip Matouš
Jmenuji se Filip Matouš a do vaší školy jsem docházel zhruba od poloviny listopadu až do poloviny dubna 2019. Vaše škola mi poskytla možnost doučování a přípravy na šestiletá gymnázia. Po dlouhé a namáhavé přípravě jak ze strany mojí, tak ze strany Vašich učitelů a mých rodičů jsem byl nakonec úspěšný a na obě školy, na které jsem se chtěl dostat, jsem se dostal. Moc bych chtěl poděkovat Vaší škole za to, že mi umožnila připravovat se na přijímačky, ale hlavě dvěma vašim učitelům, bez kterých bych nebyl tam, kde jsem. Moc bych byl rád, kdybyste jim to přečetli nebo se jim aspoň o mně zmínili a řekli jim, že moc děkuji, že odvedli skvělou práci a do budoucna jim přeji všechno hezké.
Káťa ve Škole Populo doučuje český jazyk a literaturu druhým rokem, připravuje studenty především k přijímacím a maturitním zkouškám. Vystudovala bohemistiku na FF MUNI a ve studiu pokračuje nadále. Je milovnice literatury a český jazyk je zároveň jejím koníčkem, proto se také snaží látku studentům vysvětlovat zábavně. Zastává názor, že je důležité se studenty komunikovat na přátelské úrovni a jazyk vysvětlovat pečlivě. Studenti jsou pak nejen schopni mít rádi předmět samotný, ale také látce dobře porozumět a aplikovat ji v mimoškolních aktivitách, v jejich volném čase, což Káťa považuje za úspěch. Volný čas, který ji zbývá, věnuje korekturám nebo sportování.
Mgr. Jiřina Matoušková
lektorka matematiky
Jiřina věnovala celý svůj dosavadní život pedagogické činnosti jako středoškolská učitelka matematiky a jako výchovná poradkyně. Již druhým rokem nabízí své dlouholeté zkušenosti ze školského prostředí i osobního života Vám, klientům Školy Populo. Tuto školu si zvolila proto, že individuální a kamarádský přístup mnohdy nahradí učení bez přemýšlení ze školských hodin, kde často učitel spíše musí nejprve vychovávat, a potom teprve ve zbytku hodiny žáky motivovat, učit a naučit a ještě hlídat zvonění na přestávku. Za největší devizu Školy Populo považuje úsměv na tváři klienta, který odchází z hodin povzbuzen a vytyčený cíl, který si zvolil, se mu již nezdá tak vzdálený a přijme za své citát Senecu ml. „Učíme se pro život, ne pro školu.
Iva Trunkátová
lektorka českého jazyka
Iva je lektorkou českého jazyka a komplexního doučování. Zaměřuje se na žáky s ADHD či se specifickými poruchami učení.
Šárka Michlíková
lektorka českého jazyka, anglického jazyka a německého jazyka
Šárka studuje obor Český jazyk se specializací počítačová lingvistika na Masarykově univerzitě. Po skončení bakalářského studia by chtěla pokračovat ve studiu magisterském. Ráda pracuje s lidmi a předává jim své znalosti. Doučuje český jazyk. Čeština je bohatá, rozmanitá a komplikovaná, i nám Čechům dává občas zabrat. Spolu s Šárkou ji ale hravě zvládnete. Ve volném čase hraje deskové hry, čte knihy a věnuje se cestování. Kromě češtiny se zajímá i o němčinu a angličtinu, se kterou také ráda pomůže.
Anastázie Tóthová
lektorka českého jazyka, matematiky, ruského jazyka, informatiky, biologie, fyziky a zeměpisu
Anastázie studuje na Univerzitě Hradec Králové Český jazyk a matematiku se zaměřením na vzdělávání, čemuž předcházelo studium na SPŠ – obor Informační technologie. K oběma oborům má vztah už od dětství. Doučování se začala věnovat brzy, začala doučování pro spolužáky nebo mladší sestry. Vždy ráda pracovala s dětmi, začala již ve třinácti účastí na dobrovolnických akcích, kde vedla dílničky. Věří, že doučit se dá všechno a stačí jen správný přístup.
Otestujte si své znalosti občanské a rodinné výchovy
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Pro bližší informace vyplňte, prosím, náš kontaktní formulář. Spojíme se s Vámi a sdělíme více podrobností k vybranému doučování nebo Vám pomůžeme s volbou ideálního doučovacího balíčku. Zdarma obdržíte také cenovou nabídku.
Zavolejte nám
Aktuálně nejsme u telefonu. Vyplňte kontaktní formulář a ozveme se vám co nejdřív.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.