Poskytujeme individuální doučování specificky zaměřených předmětů jako je například Programování, Elektronika, Marketing, Management, Psychologie, Sociologie a další. Na základě konkrétních požadavků studenta vytvoříme studijní plán a další týden již může začít doučování v našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Každý z našich budoucích žáků má možnost zdarma absolvovat vstupní test, na jehož základě Vám doporučíme vhodnou frekvenci a délku výuky. Po každé lekci Vám přímo na Váš e-mail zašleme zprávu o průběhu lekce, probrané látce a hodnocení pokroků. Rodiče i žáci jsou navíc o každé nadcházející lekci informováni prostřednictvím SMS zprávy, která obsahuje datum, čas, místo konání výuky a jméno vyučujícího lektora. Samotná výuka pak probíhá v plně vybavených příjemných učebnách.
Malý Aleš k nám přišel, když mu bylo 6 let. Do školy se moc netěšil, protože se bál toho, co jej bude v novém kolektivu dětí čekat. Ve školce si našel mnoho kamarádů, ale bohužel nikdo z nich se do té jeho školy nehlásil. Byl z toho tak nervózní, že se u něj začaly objevovat psychosomatické projevy. Při každé zmínce o škole měl zničehonic bolesti bříška, záchvaty paniky a časem měl i noční děsy a budil se s pláčem. Měla jsem obavy, že je to něco vážnějšího a že jí Aleše do školy nevezmou. Pro Aleše byl připraven tedy individuální plánu výuky. První hodinu si se svou lektorkou jenom hrál a zapojoval do hry i prvky učení se čísel, písmenek a barev. Během dalších hodin se Aleš naučil podepsat, učil se básničky a naučil se poznávat tvary. Po dvou hodinách výuky jeho bolesti bříška “zázračně zmizely”. Navíc jsem se všimla, jak si začíná sám luštit nápisy a nenápadně se mě vyptává na to, jak to ve škole chodí. V dalších hodinách postupně zapojili další prvky, které Alešovi přiblížily to, co jej ve škole bude čekat. Dokonce chtěl i svou malou lavici, ve které pravidelně sedával a dostával na doma i menší úkoly. V dubnu, když šel k zápisu, byl již plně připraven a do školy se nadšeně těšil.
Chtěla bych poděkovat za vynikající přípravu na opravnou zkoušku
Kristýna K.
Chtěla bych touto cestou poděkovat paní učitelce Ljubě K. za vynikající přípravu na opravnou zkoušku z češtiny. Hlavně děkuji za její trpělivost a pevné nervy. Dnes jsem vykonala opravnou zkoušku a postoupila do dalšího ročníku. Ještě jednou moc moc děkuji.
Vaši školu všem rozhodně doporučujeme.
Vendula T.
Chtěla bych Vám a lektorkám paní M. a A., poděkovat mnohokrát za perfektní přípravu na přijímací zkoušky na střední školu mého syna Gabriela Torrese a výbornou organizaci Vaší školy během celého tohoto školního roku. Gabriel na lekce češtiny a matematiky chodil velmi rád a mnohé mu daly. Kdyby byla příprava ponechána jen na doma, nevím, nevím, jak by to dopadlo. Chtěla bych poděkovat lektorkám za jejich profesionalitu, trpělivost, rady a motivaci. I ve složité době pandemie oceňuji, že se Vaše škola rychle adaptovala na online výuku, a takto příprava mohla pokračovat bez přerušení. Pokud bude potřeba do budoucna, určitě bychom Vašich služeb znovu využili a obrátili se na Vás o pomoc. Vaši školu všem rozhodně doporučujeme a děkujeme za Vaši vstřícnost, pomoc a perfektní komunikaci.
Rychlá a kvalitní koordinace
Markéta H.
Rychlá a kvalitní komunikace s koordinátorkou. Zpětná vazba na email po každé odučené hodině, podrobné informace kde má syn slabiny, co procvičovat. My měli online výuku přípravy na SŠ, možnost s kamerou nebo bez. Za nás spokojenost. Doporučuji.
Moc děkuji i za holky, které byly z doučování nadšené!
Ivana Š.
Chtěla bych touto cestou poděkovat lektorovi Alexandrovi M. za vynikající přípravu dcery a její kamarádky na opravnou zkoušku z informatiky. Holky nejen že zkoušky udělaly, ale komise jim oběma dala výjimečně za znalosti a připravenost výbornou na vysvědčení. Takže pokud někdo dokáže připravit studenty tak, že z klasifikace nedostatečná poskočí na výborná, tak je fakt „dobrej“. Moc děkuji i za holky, které byly z doučování nadšené!
Díky za skvělý přístup
Radka J.
Včera má dcera ukončila poslední lekci doučování a ráda bych pochválila lektorky, jak z českého jazyka, tak matematiky, ale mimořádně lektorku z matematiky, která dokázala veškerou látku vysvětlit tak, že i protivná matematika se stala přijatelnou. Holky lektorky byly opravdu skvělé a ať přijímačky dopadnou jakkoliv, tak těmto dvěma vyučujícím patří dík a můj obdiv, jak skvěle dokázaly látku podat a také dík za jejich skvělý přístup.
Dcera uspěla
Marie D.
Dcera uspěla v matematice v prvním kole na 48% a v druhém kole na 54%. Na obě školy se dostala.
Děkuji moc paní lektorce Jitce B. za přípravu Lucky
Příběh maminky – škola hrou
Maminka Elišky
Moje dcerka Eliška se do školy dost bála. Plakala a bolelo jí bříško. Jen když jsme se zmínili o tom, že ji v září čeká škola a musí opustit školku, následoval hysterický záchvat. Absolvovala sice předškolní přípravku v mateřské školce, ale její obavy nepominuly. Sama jsem z toho byla zoufalá. Nechtěla jsem s ní hned chodit do nějaké poradny a na internetu jsem našla Předškolní přípravku, která nabízela přesně to, co jsme s Eliškou potřebovaly. Milá paní lektorka u dcerky odbourala všechny fóbie a vychytala všechny možné mouchy a po pár týdnech byly nervy a stresy pryč. Navíc u ní Předškolní přípravka probudila chuť k učení a školy se už nebojíme!
Velmi děkujeme za celou pololetní práci
Tereza N.
Velmi děkujeme za celou pololetní práci lektorce Klárce, má dvanáctiletá dcera se v biologii výrazně zlepšila a je zase o kus blíže svému snu. Nejenže do školy chodila dobře připravená, ale co si ceníme na přínosu paní lektorky ještě víc - naučila ji, jak na to. Doporučujeme!
Naprosto skvělá komunikace, vstřícnost při řešení problémů, perfektní zpětná vazba od lektorů.
Milan P.
Rádi bychom poděkovali celému týmu Školy Populo za přípravu naší dcery k přijímacím zkouškám na SŠ. Naprosto skvělá komunikace, vstřícnost při řešení problémů (změny rozvrhu na ZŠ a nutnost změn termínů hodin s lektory atd.), perfektní zpětná vazba od lektorů. Po absolvování vstupního testu a zjištění, že na konci prvního pololetí 9. třídy nemají ve škole probránu ještě část učiva z 8. třídy, jsme byli velmi skeptičtí k možnosti úspěšného přijetí dcery na SŠ. Že je způsob online výuky na dceřině ZŠ špatný jsme věděli, ale netušili jsme, že je to až tak zlé. Velké poděkování tímto míří k lektorům, paní Evě J. (český jazyk) a panu Mariánu S. (matematika). Ačkoliv jinak dceři online výuka příliš nevyhovuje, s oběma lektory a jejich výukou byla velmi spokojena a nemohla si jejich přístup a postupy vynachválit. Za nás, rodiče, jim děkujeme za hodnocení z vyučovacích hodin, kdy jsme snadno zjistili, kde dcera potřebuje přidat. Závěrem snad jen výsledky - dcera byla úspěšně přijata na oba obory, na které se hlásila a skončila na 5. místě z 45 a na 6. místě z 29 přihlášených. Na oba obory je přijímáno pouze 10 žáků, takže pro nás všechny vynikající výsledek, kterého by bez přípravy s Vašimi lektory určitě nedosáhla.
Jiřina věnovala celý svůj dosavadní život pedagogické činnosti jako středoškolská učitelka matematiky a jako výchovná poradkyně. Již druhým rokem nabízí své dlouholeté zkušenosti ze školského prostředí i osobního života Vám, klientům Školy Populo. Tuto školu si zvolila proto, že individuální a kamarádský přístup mnohdy nahradí učení bez přemýšlení ze školských hodin, kde často učitel spíše musí nejprve vychovávat, a potom teprve ve zbytku hodiny žáky motivovat, učit a naučit a ještě hlídat zvonění na přestávku. Za největší devizu Školy Populo považuje úsměv na tváři klienta, který odchází z hodin povzbuzen a vytyčený cíl, který si zvolil, se mu již nezdá tak vzdálený a přijme za své citát Senecu ml. „Učíme se pro život, ne pro školu.
Zdislava Šišáková
lektorka českého jazyka, matematiky, dějepisu, zeměpisu, fyziky, českého jazyka pro cizince, anglického a španělského jazyka
Zdislava vystudovala všeobecné čtyřleté gymnázium. Má rekvalifikační kurz asistentky pedagoga a logopedického asistenta. Součástí Školy Populo je od roku 2020. Je maminkou dvou dětí se specifickou poruchou učení, a právě proto se zaměřuje především na děti s těmito poruchami nebo s vývojovou dysfázií. Práce s dětmi ji naplňuje a zároveň je jejím velkým koníčkem. Můžete se s ní setkávat při prezenční výuce na pobočce v Brně, kde je nedílnou součástí lektorského týmu. Svým studentům dodává energii, chuť a elán do studia. Ve volném čase se věnuje turistice, četbě a kreativní činnosti – výrobě vlastních pomůcek do výuky.
Mgr. Martina Kuchyňková
lektorka českého jazyka a literatury, ZSV a rétoriky
Martina je speciální pedagožka s praxí v pedagogicko-psychologické poradně (PPP) a ve speciálně pedagogickém centru (SPC). Ve Škole Populo doučuje primárně český jazyk a literaturu, ZSV a rétoriku. Ráda pracuje se studenty se specifickými poruchami učení a poruchami pozornosti. Věnuje se klasickému doučování ČJ nebo přípravě na přijímací zkoušky z 5., 7., 9. třídy z českého jazyka. Z Balíčků ji nejvíce oslovuje tématika: „Specifické poruchy učení a poruchy pozornosti“, „Čtení, psaní, počítání“, „Máme doma budoucího prvňáčka“. Ráda studentům pomáhá se připravit na diktát, písemku, velkou písemku či reparát.
Mgr. Šárka Bauerová
lektorka matematiky
Šárka je vystudovanou učitelkou matematiky v důchodu. Učila 40 let na druhém stupni základní školy matematiku a také fyziku. Na žáky byla a je, dle svých slov, náročná, trvá na splnění dohodnutých pravidel. Nemá ráda výmluvy, zvlášť u dětí, které se chystají k přijímacím zkouškám na střední školu. Zastává názor, a tím se i řídí, že vzdělání nese nejvyšší úrok. O všechno mohu přijít (o přátele, majetek), ale ne o to, co znám, umím a dovedu.
Mgr. Petra Grünhutová
lektorka českého jazyka
Petra se věnovala v dosavadním profesním životě pedagogické činnosti, učila český jazyk a dějepis na základní škole, působila jako výchovná poradkyně, zástupkyně a ředitelka školy. Je autorkou učebnice pro český jazyk, pracovních sešitů a online procvičování pro český jazyk i dějepis. Lektorováním pro Školu Populo doplňuje svoji současnou pedagogickou práci. Spolupráci s naší Školou Populo si vybrala proto, že byla raterem Cermat testů a příprava k přijímacímu řízení je jí blízká, společně s individuálním, přátelským a podporujícím přístupem k žákům. Pro své studenty ráda připravuje didaktické hry na procvičování problémových jevů.
Otestujte si své znalosti specificky zaměřených předmětů
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Pro bližší informace vyplňte, prosím, náš kontaktní formulář. Spojíme se s Vámi a sdělíme více podrobností k vybranému doučování nebo Vám pomůžeme s volbou ideálního doučovacího balíčku. Zdarma obdržíte také cenovou nabídku.
Zavolejte nám
Aktuálně nejsme u telefonu. Vyplňte kontaktní formulář a ozveme se vám co nejdřív.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.