Poskytujeme individuální doučování japonského jazyka na míru.
I Opava je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Kromě běžného doučování si nově můžete vybrat také z doučovacích balíčků, které naši odborníci vytvořili na základě specifických potřeb studentů i rodičů. Ve Škole Populo věříme, že úspěch přichází s individuálním přístupem a zaměřením se na konkrétní požadavky každého studenta. Doučovací balíčky Vám poskytnou komplexní podporu a pomohou dosáhnout vašich cílů. Ať už Vás čekají přijímací zkoušky, maturita nebo přechod na novou školu, naše balíčky splní všechny Vaše požadavky. Výuka je dostupná prezenčně i online.
Jsem naprosto spokojená a velmi doporučuji
Marcela Č.
Naprosto úžasný, chápavý a příjemný přístup. Umí dobře naslouchat a poradí. Velmi oceňuji profesionální chování. Moc hezké prostory pro výuku. Jsem naprosto spokojená a velmi doporučuji.
Příběh maminky – náprava deficitů
Maminka Matyáška
Náš syn Matyáš měl jít k zápisu a patřil k dětem, kterým se říká “zlobivé”, měl problémy se naučit základnímu minimu k zápisu a učení neprojevoval moc velký zájem. Protože jsem nebyla spokojena s přístupem, se kterým jsem se setkala v pedagogicko-psychologických poradnách, hledala jsem metodu, která by byla individuální a lidštější. Známá mi doporučila Školu Populo a jejich Předškolní přípravku, s níž měla sama dobrou zkušenost. Již po několika hodinách jsem viděla ten pokrok a byla jsem ráda, že jsem zvolila soukromou instituci. Přístup Matyáše ke škole se po pár hodinách úplně změnil. Začal si psát barevná písmenka a číslice úplně sám, slabikoval si z knížek a začal projevovat zájem o jiné věci, než jen kreslené seriály. Investice nelituji, protože toto se fakt vyplatilo!
Dar vzdělání rozvíjí synův potenciál
Kateřina P.
Syn si první hodinu opravdu užil, lektorka ho chválila, že je šikovný. Potřebujeme, aby se naučil ukazovat světu svůj skvělý potenciál a jsem ráda, že ho svět matematiky baví, bez jakéhokoliv tlaku se na doučování těšil. Paní lektorka velmi profesionální a sympatická, bylo to úžasné. Jsem Vám velmi zavázána, protože darovat vzdělání je to nejcennější, co můžete dát. Z celého ❤️ děkuji.
Příběh Marka – náprava deficitů
Rodiče Marka
Marek byl dítě, které se podle učitelek v mateřské škole „neumělo chovat“. Vše bylo však trochu složitější. Marek měl problém se soustředit, protože vnímal jinak posloupnost a následnost a potřeboval upravit deficity kongnitivních funkcí. Nebyl si schopen spojit své chování s následky, které v jiných lidech vyvolávalo, a z toho, co mu bylo řečeno, nedokázal selektovat to podstatné. To se pak prakticky projevovalo i v tom, když měl problém naučit se základní číselnou řadu nebo pochopit, že písmenka následují po sobě dle daného řádu. Do standardní výuky minima k zápisu byla proto zapojena i cvičení, která rozvíjela vnímání, pamatování si věcí a schopnost zopakovat přesnou posloupnost toho, co se dělalo. Důležitou součástí byly i rituály a důraz na pravidelnost a řád. Marek udělal za měsíc veliký pokrok, který nám potvrdilo mnoho lidí. Na školu byl přijat a vaše hodiny mu jeho deficit upravily a usnadnily start do první třídy.
Moc děkujeme za super profesionální přístup
Michaela M.
Barča je se slečnou lektorkou Dominikou H. moc spokojená. Oceňuje, že když Barča řekne správnou odpověď, např. v ČJ, tak lektorka potvrdí a zároveň zopakuje vysvětlení, proč tomu tak je. Celkově výuku Barča vnímá pozitivně. Je ráda i za nové tipy na zdůvodnění určitých jevů a pravidel. Ještě jednou moc děkujeme za super profesionální přístup a spolupráci.
Děkujeme
Alena Kasíková
Děkujeme za kvalitní přípravu panu Ochmanovi, který synovi zpříjemnil matematiku.
Mohu jen doporučit.
Kateřina G.
S výukou jsem byla velice spokojena. Školu Populo jsem navštěvovala 2 roky jako přípravu k maturitě z anglického jazyka. Moje lektorka Zuzka K. byla velmi trpělivá, ochotná a pohodová. Vždy vše perfektně vysvětlila a doučila. Dokázala se přizpůsobit mým časovým možnostem. Mohu jen doporučit.
Opravdu chválím a velké díky!
Romana N.
Moje dcera se připravovala na přijímací zkoušky z matematiky a českého jazyka na střední školu. Z matematiky rok a půl, z českého jazyka rok. Vypadá to zbytečně dlouho, ale do přípravy zasáhlo covidové období a školní příprava vázla. Lekce tedy probíhaly online, a to bez problémů. Obě lektorky byly příjemné a empatické, vycházely maximálně vstříc našim požadavkům. Opravdu chválím a velké díky!
Díky přístupu a trpělivosti se mi podařilo zvládnout maturitní didaktický test
Adriana H.
Chtěla bych poděkovat paní koordinátorce Kristýně za doporučení paní lektorky Lujby K. Protože mi velmi pomohla s učením a díky jejímu přístupu a trpělivosti se mi podařilo zvládnout maturitní didaktický test z českého jazyka. Tímto bych jí chtěla velice moc poděkovat!
Syn byl přijat na střední školu díky přípravě se perfektními lektory z Populo
Jitka P.
Děkujeme za profesionální lektory, s kterými se syn připravoval pravidelně na zkoušky. Paní lektorka Ljuba K. má perfektní a individuální přístup. Syn byl namotivován. Bohužel si nepamatuji lektora na matematiku, ale i on byl super. Moc děkujeme celému týmu za přípravu a i za doučování již několik let.
lektorka českého jazyka, matematiky, zeměpisu, dějepisu, přírodopisu, ZSV a ekonomie
Ilča vystudovala UMPRUM a 36 let se věnovala tanci. Součástí týmu Školy Populo se stala v květnu 2017. Kromě toho, že navrhuje interiérový design, se zajímá o architekturu, světovou ekonomiku, právo a psychologii. Ale nejvíce ji naplňuje práce s dětmi. V roce 2017 vypracovala studii pro vládu ČR na téma NRP, výživné, soudnictví a školství. Studie zaujala, což je dobré posunutí u nás v republice ohledně těchto témat, která snad zajímají každého z nás. Vlastní několik certifikátů, mimo jiné i z oblasti NRP. Dětem a studentům dodává sebedůvěru a vkládá do nich šanci uspět u zkoušek, zlepšit si kvalifikaci. Je velmi empatická, spolehlivá, svědomitá. Je vdaná, s manželem mají 5 dětí a 2 vnoučky. V současné době mají v pěstounské péči už dospělého chlapce. Jejím koníčkem je modelářství (letadla).
Mgr. Zuzana Kubáčová
lektorka anglického jazyka
Zuzka je absolventkou pedagogické fakulty na Univerzitě Palackého v Olomouci, kde vystudovala učitelství angličtiny a přírodopisu. V Populu působí od podzimu 2017. Vyučuje hlavně angličtinu a přírodopis jí zůstal spíše jako koníček. Pro Zuzku je důležité, aby na její lekce studenti chodili rádi, proto ke všem přistupuje přátelsky a snaží se, aby odcházeli z hodin nejen s novými vědomostmi, ale i s úsměvem a sebevědomím. Ve volném čase ráda čte, hlavně sci-fi a fantasy, zkouší nové recepty a když jí zbyde čas, tak se věnuje kreativním pracím. Kdo má rád marvelovky, může Zuzku většinou potkat v kině na předpremiéře.
Bc. Nikola Maňasová
lektorka českého jazyka, anglického jazyka a matematiky
Nikola pochází z valašsko-slovácké oblasti Zlínského kraje. Vystudovala obory Český jazyk a Anglický jazyk na Pedagogické fakultě Masarykovy univerzity v Brně, nyní dokončuje magisterské studium stejných oborů na Karlově univerzitě v Praze. Ve Škole Populo působí jako lektorka češtiny, angličtiny a matematiky od roku 2021. Aktivně se zapojuje do projektu Testování nanečisto a rovněž spolupracuje s Metodickým centrem na korekturách testů i textů.
Mgr. Šárka Bauerová
lektorka matematiky
Šárka je vystudovanou učitelkou matematiky v důchodu. Učila 40 let na druhém stupni základní školy matematiku a také fyziku. Na žáky byla a je, dle svých slov, náročná, trvá na splnění dohodnutých pravidel. Nemá ráda výmluvy, zvlášť u dětí, které se chystají k přijímacím zkouškám na střední školu. Zastává názor, a tím se i řídí, že vzdělání nese nejvyšší úrok. O všechno mohu přijít (o přátele, majetek), ale ne o to, co znám, umím a dovedu.
Ing. Kateřina Porubová
lektorka anglického jazyka
Kateřina je ve Škole Populo lektorkou anglického jazyka. Kromě toho, že vystudovala obory Anglický jazyk pro manažerskou praxi a Personální management, je také držitelkou Cambridge certifikátu CAE. Zálibu v cizích jazycích objevila Kateřina na střední škole, kde se anglicky učila pouze s rodilými mluvčími. Kromě toho, že angličtinu vystudovala a denně ji využívá při své profesi, věnuje se již od studentských let také jejímu doučování. Cizí jazyky, ať už studium nebo doučování, považuje za svůj největší koníček. Během života jich studovala několik a dnes jejich znalost uplatňuje v pracovním životě. Jako personalista v mezinárodní společnosti se naučila pracovat s lidmi různých povah, profesí i národností. Mezi její klady patří touha neustále rozšiřovat své znalosti a dovednosti, které se pak snaží srozumitelně předat svým studentům. Kateřina je přátelský člověk, který rád pracuje s lidmi a pomáhá jim v cestě za dosažením jejich cílů.
Pro bližší informace vyplňte, prosím, náš kontaktní formulář. Spojíme se s Vámi a sdělíme více podrobností k vybranému doučování nebo Vám pomůžeme s volbou ideálního doučovacího balíčku. Zdarma obdržíte také cenovou nabídku.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.