Individuální doučování francouzského jazyka – Šumperk
Poskytujeme individuální doučování francouzského jazyka na míru.
I Šumperk je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Kromě běžného doučování si nově můžete vybrat také z doučovacích balíčků, které naši odborníci vytvořili na základě specifických potřeb studentů i rodičů. Ve Škole Populo věříme, že úspěch přichází s individuálním přístupem a zaměřením se na konkrétní požadavky každého studenta. Doučovací balíčky Vám poskytnou komplexní podporu a pomohou dosáhnout vašich cílů. Ať už Vás čekají přijímací zkoušky, maturita nebo přechod na novou školu, naše balíčky splní všechny Vaše požadavky. Výuka je dostupná prezenčně i online.
Những bài học tiếng Ý tại Trường Populo là một lợi ích lớn cho tôi.
Martina Ch.
Giáo viên của tôi rất dễ chịu và truyền cảm hứng và luôn chuẩn bị tốt cho các bài học cá nhân và câu hỏi của tôi.
Pokud mám přidat hvězdičky - přidávám jich pět.
Libuše Ch.
Děkuji za perfektní přípravu z matematiky a jazyka českého k přijímacím zkouškám. Úžasná spolupráce, perfektní lektorky i paní koordinátorka. Vnučka se dostala na studijní obor i školu, na kterou se dostat chtěla. Přeji spoustu takto spokojených studentů, rodičů i prarodičů.
Pokud mám přidat hvězdičky - přidávám jich pět.
Moc si vážíme spolupráce s Vaší školou.
Jitka V.
Moc si vážíme spolupráce s Vaší školou. S Vámi poskytovanými službami jsme velmi spokojení a budeme moc rádi, pokud jich budou naši stipendisté i studenti, kteří se na nás obrací i mimo stipendijní program, moci využívat i nadále.
Syn se na obě gymnázia dostal s výsledkem 38 bodů z matematiky.
Rodič
Doučování mu pomohlo a hlavně ho s lektorkou moc bavilo! Dokonce mu bylo líto, že už nebude dál chodit... :-) dle mého skvělá reference pro vaše služby a hlavně lektorku.
Vyhovuje individuální přístup
Jitka Z. V.
S doučováním jsme spokojeni. Víťovi vyhovuje individuální přístup. Zatím všechny lektorky byly příjemné a Víťa je má rád. Nemáme, co bychom vytknuli. Děkujeme.
Mockrát děkuji
Lucie L.
Chci celému Populu moc poděkovat, za to jak jste mě připravili na maturitu. Ze španělské maturity jsem prošla se známkou 2 a uvědomuju si, že bez vaší pomoci bych to nezvládla. Lektorky, jak první, tak i druhá, byly moc úžasné, příjemné a hodně mě toho naučily. Tak vám ještě jednou mockrát děkuji.
Všem v Populu chci moc poděkovat.
Jitka J.
Všem v Populu chci moc poděkovat. Za nás velká spokojenost. Lektorky, které tento školní rok učily a ještě učí dceru, jsou výborné.
Postupové zkoušky
Barbora Č.
Chtěla jsem poděkovat vám i vyučujícím. Bětka složila všechny postupové zkoušky a je oficiálně přijata do 2. ročníku. Hlavně bych chtěla poděkovat paní lektorce, kterou je pro Bětku velkou inspirací a motivací.
Koncept školy je vynikající a hlavně funguje!
Monika S.
Do školy Populo jsem přihlásila syna po 1. pololetí v 7.třídě. Bohužel 6. třída strávená doma na distanční výuce byla pro dvanáctiletého sportovce devastující. Poprosila jsem o kompletní doučování, dotažení základů učiva z 2. stupně. Nadchla mě perfektní komunikace, domluva, komentáře k hodinám, připomenutí hodiny....koncept školy je vynikající a hlavně funguje! Syn je již zpátky na úrovni známek 1-2, víc se nepřipravuje, občas "frflá", že tam musí jít....normálka. Děkuji moc všem dámám, které vše bezvadně zorganizovaly a zařídily.
Příběh Aleše - příprava na zápis
Maminka Aleše
Malý Aleš k nám přišel, když mu bylo 6 let. Do školy se moc netěšil, protože se bál toho, co jej bude v novém kolektivu dětí čekat. Ve školce si našel mnoho kamarádů, ale bohužel nikdo z nich se do té jeho školy nehlásil. Byl z toho tak nervózní, že se u něj začaly objevovat psychosomatické projevy. Při každé zmínce o škole měl zničehonic bolesti bříška, záchvaty paniky a časem měl i noční děsy a budil se s pláčem. Měla jsem obavy, že je to něco vážnějšího a že jí Aleše do školy nevezmou. Pro Aleše byl připraven tedy individuální plánu výuky. První hodinu si se svou lektorkou jenom hrál a zapojoval do hry i prvky učení se čísel, písmenek a barev. Během dalších hodin se Aleš naučil podepsat, učil se básničky a naučil se poznávat tvary. Po dvou hodinách výuky jeho bolesti bříška “zázračně zmizely”. Navíc jsem se všimla, jak si začíná sám luštit nápisy a nenápadně se mě vyptává na to, jak to ve škole chodí. V dalších hodinách postupně zapojili další prvky, které Alešovi přiblížily to, co jej ve škole bude čekat. Dokonce chtěl i svou malou lavici, ve které pravidelně sedával a dostával na doma i menší úkoly. V dubnu, když šel k zápisu, byl již plně připraven a do školy se nadšeně těšil.
lektorka českého jazyka, matematiky, ruského jazyka, informatiky, biologie, fyziky a zeměpisu
Anastázie studuje na Univerzitě Hradec Králové Český jazyk a matematiku se zaměřením na vzdělávání, čemuž předcházelo studium na SPŠ – obor Informační technologie. K oběma oborům má vztah už od dětství. Doučování se začala věnovat brzy, začala doučování pro spolužáky nebo mladší sestry. Vždy ráda pracovala s dětmi, začala již ve třinácti účastí na dobrovolnických akcích, kde vedla dílničky. Věří, že doučit se dá všechno a stačí jen správný přístup.
Mgr. Lukáš Houdek
lektor českého jazyka, anglického jazyka, dějepisu a psychologie
Lukáš absolvoval na Pedagogické fakultě ZČU obor český jazyk a literatura, souběžně aprobaci rozšířil o psychologii. Dlouhodobě se vedle výuky na SŠ a VŠ věnuje také soukromému doučování. Na výuce si nejvíce cení komunikace se žáky a možnosti studium obohacovat hlubším pochopením látky. Rovněž se věnuje publicistické činnosti a tvůrčímu psaní, čímž jeho pedagogická práce dostává širší rozměr. Mezi Lukášovy oblíbené etapy historie patří poválečný vývoj, a to zejména na evropském kontinentu. Dále rád diskutuje o tvorbě Milana Kundery, Sigmunda Freuda a Carla G. Junga.
Jana Majorová
lektorka českého jazyka, matematiky, dějepisu, přírodopisu a vlastivědy
Janě je 27 let a je paní učitelkou na 1. stupni základní školy. V současné době se v rámci mateřské dovolené stará o malého synka.
Specializuje se především na obor didaktiky matematiky, ale má dlouholetou zkušenost s doučováním mnoha dalších předmětů, které se vyučují na 1. i 2. stupni základní školy. Doučovala malé i velké školáky již během studií.
Ráda smysluplně pracuje s žáky za účelem zlepšení jejich vzdělávacích dovedností, motivuje je a vede k porozumění učiva. Snaží se být jejich co nejlepším průvodcem k dosažení vytyčených cílů (zlepšení známky z daného předmětu, pochopení probírané látky, úspěšné přijetí na střední školu).
Markéta Matějková
lektorka českého jazyka, matematiky, anglického jazyka, německého jazyka, chemie a biologie
Markéta studuje třetím rokem na Univerzitě Hradec Králové biologii a chemii s učitelstvím. Jejím snem je už od malička stát se učitelkou. Doučování se věnuje již delší dobu. Vše začalo od doučování spolužáků, mladší sestry a od podzimu 2019 působí ve Škole Populo. Hodiny s žáky ji velmi baví a má radost za každý žákův úspěch. Doučuje biologii, chemii, český jazyk, matematiku, a také zvládne zopakovat s žáky anglický a německý jazyk. Ve svém volném čase se věnuje cyklistice, lyžování, procházkám v přírodě a práci v laboratoři.
Mgr. Petra Grünhutová
lektorka českého jazyka
Petra se věnovala v dosavadním profesním životě pedagogické činnosti, učila český jazyk a dějepis na základní škole, působila jako výchovná poradkyně, zástupkyně a ředitelka školy. Je autorkou učebnice pro český jazyk, pracovních sešitů a online procvičování pro český jazyk i dějepis. Lektorováním pro Školu Populo doplňuje svoji současnou pedagogickou práci. Spolupráci s naší Školou Populo si vybrala proto, že byla raterem Cermat testů a příprava k přijímacímu řízení je jí blízká, společně s individuálním, přátelským a podporujícím přístupem k žákům. Pro své studenty ráda připravuje didaktické hry na procvičování problémových jevů.
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Pro bližší informace vyplňte, prosím, náš kontaktní formulář. Spojíme se s Vámi a sdělíme více podrobností k vybranému doučování nebo Vám pomůžeme s volbou ideálního doučovacího balíčku. Zdarma obdržíte také cenovou nabídku.
Zavolejte nám
Aktuálně nejsme u telefonu. Vyplňte kontaktní formulář a ozveme se vám co nejdřív.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.