Poskytujeme individuální doučování čínského jazyka na míru.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Děkuji moc za skvělou online výuku. Syn je opravdu nadšený, hodiny jej baví a vidím na něm velký pokrok a chuť učit se i nové věci. Budeme pokračovat a rádi využijeme i pro přípravu na přijímací zkoušky na osmileté gymnázium.
Если вы ищете работу, которая имеет смысл, не стесняйтесь обращаться в Школу Популо!
Каролина К.
В Популо я лектором почти два года. За это время преподавание стало центром моей жизни и одновременно моим хобби.
Jste skvělí
Hana L.
Moc děkuji panu Martinovi F. za přípravu syna na maturitní zkoušku z matematiky, kterou úspěšně zvládl.
Děkuji i za brzký termín doučování. Jste skvělí.
Děkujeme za prima péči při přípravě na maturitu
Hana B.
Děkujeme za prima péči při přípravě na maturitu. Matyáš ji díky vám udělal skvěle. Hodiny z češtiny s panem lektorem Vladimírem B. bavily a inspirovaly. Těšíme se na další spolupráci.
Zlepšení prospěchu o tři stupně!
Martina T.
V době, kdy začal covid a tím i distanční výuka, se v některých předmětech postupně prohlubovaly mezery. Dcera toto období zažívala v 9. třídě a poté v 1.ročníku gymnázia. Při distanční výuce, kdy nebyla jiná možnost, než pouze psát online testy, nebyla velká motivace k učení. O to větší průšvih byl po návratu k normální výuce. Paní lektorka v podstatě musela dceři vysvětlit veškeré učivo chemie od úplného začátku. Svou úlohu měla velmi ztíženou tím, že dcera má vážné psychické problémy a navíc v 1.ročníku měla již jednoho pana učitele na doučování chemie a s ním měla velmi nepěkný zážitek. Měla jsem strach, že už nikdy žádné doučování chtít nebude. Ale potom jsem kontaktovala Školu Populo, kde jsem tuto skutečnost sdělila. Pak už nás čekalo jen velké štěstí v podobě paní lektorky, která už si už při první hodině získala dceřinu důvěru. Jak dcera tvrdí, paní lektorka skvěle a systematicky vysvětluje látku, všechno dceru postupně doučila a ta si zlepšila známku o 3 stupně! Navíc je paní lektorka velice milá, klidná, trpělivá, empatická a vždy reaguje i na veškeré potřeby dcery – jak co se týče času, tak i procvičování učiva před testem.
Tomík se dostal na Elgartku i Jarošku
Hana L.
Chtěla bych vám moc poděkovat. Tomík se dostal na Elgartku i Jarosku. Vyřiďte prosím podekováni jeho lektorce. Těším se na další spolupráci.
Děkujeme Škole Populo za přípravu syna.
Konečná
Děkujeme Škole Populo za přípravu syna před přijímacími zkouškami na osmileté gymnázium. Lektorky ho dokázaly výborně namotivovat, že se dokonce připravoval i rád. Škola vždy vyhověla našim časovým požadavkům, mohu ji jen doporučit.
Moc děkuji Škole POPULO za zajištění lekcí španělštiny.
Pavlína M.
Moc děkuji Škole POPULO za zajištění lekcí španělštiny. Jako úplný začátečník jsem ocenila, že mi byla vybrána velmi zdatná, ale zároveň i trpělivá lektorka, která se snaží každou lekci přizpůsobit mým potřebám. Její příprava na jednotlivé lekce je vždy velmi pečlivá a díky ní jsem ve španělštině po každé hodině jistější. Také bych chtěla ocenit koordinátorky Školy POPULO, jejichž přístup je velmi vstřícný a profesionální, a celkové fungování Školy na mě vždy působilo přátelským dojmem. Školu POPULO a její lektory mohu všem jenom doporučit.
Příběh Marka – náprava deficitů
Rodiče Marka
Marek byl dítě, které se podle učitelek v mateřské škole „neumělo chovat“. Vše bylo však trochu složitější. Marek měl problém se soustředit, protože vnímal jinak posloupnost a následnost a potřeboval upravit deficity kongnitivních funkcí. Nebyl si schopen spojit své chování s následky, které v jiných lidech vyvolávalo, a z toho, co mu bylo řečeno, nedokázal selektovat to podstatné. To se pak prakticky projevovalo i v tom, když měl problém naučit se základní číselnou řadu nebo pochopit, že písmenka následují po sobě dle daného řádu. Do standardní výuky minima k zápisu byla proto zapojena i cvičení, která rozvíjela vnímání, pamatování si věcí a schopnost zopakovat přesnou posloupnost toho, co se dělalo. Důležitou součástí byly i rituály a důraz na pravidelnost a řád. Marek udělal za měsíc veliký pokrok, který nám potvrdilo mnoho lidí. Na školu byl přijat a vaše hodiny mu jeho deficit upravily a usnadnily start do první třídy.
Úspěch na všech třech školách
Iva M.
Ráda bych touto cestou poděkovala za přípravu, kterou vaše škola poskytla dceři v rámci přípravy na přijímací zkoušky.
Dcera se nakonec dostala na všechny tři školy, kam si dávala přihlášku (umělecká škola a dvě gymnázia) a rozhodla se pro jedno z gymnázií, což byla její priorita.
Moc bych chtěla poděkovat paní učitelce, která dceru připravovala z matematiky. S paní učitelkou byla velice příjemná komunikace po celou dobu a dcera její lekce i osobní přístup hodnotila vždy velice pozitivně - smysluplné, logické vysvětlení učiva, zaměření se na oblasti, ve kterých měla dcera slabiny, lidsky velice fajn přístup.
Děkujeme také paní učitelce za přípravu z českého jazyka - tam dcera uspěla na 48 bodů z možný 50 :)
Ozveme se za 4 roky s přípravou na VŠ :)
Ve Škole Populo učí už přes půl roku a doučuje hlavně matematiku. Studuje Finance na Ekonomicko-Správní fakultě Masarykovy Univerzity. Věří, že spíše než se „našrotit vzorečky“ je důležitější látku pochopit a odůvodnit a snaží se to při doučování aplikovat. Chválí každý dobrý nápad při řešení problémů, zároveň odsuzuje trest či nepřátelskost za špatně provedený postup či výsledek a tímto způsobem se snaží studentům matematiku přiblížit, ovšem v krajních případech umí být také přísný. Ve svém volném čase se věnuje četbě, (cyklo)turistice a deskovým hrám, také si rád namáhá hlavu rébusy a hlavolamy.
Mgr. Jiřina Matoušková
lektorka matematiky
Jiřina věnovala celý svůj dosavadní život pedagogické činnosti jako středoškolská učitelka matematiky a jako výchovná poradkyně. Již druhým rokem nabízí své dlouholeté zkušenosti ze školského prostředí i osobního života Vám, klientům Školy Populo. Tuto školu si zvolila proto, že individuální a kamarádský přístup mnohdy nahradí učení bez přemýšlení ze školských hodin, kde často učitel spíše musí nejprve vychovávat, a potom teprve ve zbytku hodiny žáky motivovat, učit a naučit a ještě hlídat zvonění na přestávku. Za největší devizu Školy Populo považuje úsměv na tváři klienta, který odchází z hodin povzbuzen a vytyčený cíl, který si zvolil, se mu již nezdá tak vzdálený a přijme za své citát Senecu ml. „Učíme se pro život, ne pro školu.
Mgr. Markéta K.
lektorka českého jazyka a společenských věd
Markéta vystudovala češtinu a základy společenských věd na Filozofické fakultě Ostravské univerzity. Poté působila deset let na gymnáziu jako pedagog. V současnosti studuje psychologii na vysoké škole, jelikož je přesvědčena, že díky ní se může stát lepším učitelem a lektorem. A tak může lépe poznat svého studenta a přizpůsobit doučování jeho potřebám. Nejraději připravuje žáky na přijímací a maturitní zkoušky z českého jazyka. Když zrovna nedoučuje, či sama nestuduje, cvičí jógu, chodí na procházky, stará se o zahradu či se věnuje svému oblíbenému osobnostnímu rozvoji.
Mgr. Jitka Pochylá
lektorka českého a německého jazyka
Jitka působí ve Škole Populo od podzimu 2017, kde doučuje češtinu a němčinu. Doučování se věnuje již několik let, kdy pomáhala slabším spolužákům ve třídě. Jejím snem bylo stát se učitelkou, což se jí nakonec po mnoha peripetiích splnilo. Největší odměnou za odvedenou „práci“ je pro ni především žákův úspěch, také úsměv a rozzářené oči, které značí, že učivo chápe a rozumí mu. Cílem jejího doučování není jen snaha žáka něco naučit, ale také se od něj něčemu přiučit. Ve svém volném čase se věnuje četbě, lyžování a procházkám v přírodě; nejlépe pokud má i doprovod čtyřnohého mazlíčka.
Ilona Poláková
lektorka českého jazyka, matematiky, zeměpisu, dějepisu, přírodopisu, ZSV a ekonomie
Ilča vystudovala UMPRUM a 36 let se věnovala tanci. Součástí týmu Školy Populo se stala v květnu 2017. Kromě toho, že navrhuje interiérový design, se zajímá o architekturu, světovou ekonomiku, právo a psychologii. Ale nejvíce ji naplňuje práce s dětmi. V roce 2017 vypracovala studii pro vládu ČR na téma NRP, výživné, soudnictví a školství. Studie zaujala, což je dobré posunutí u nás v republice ohledně těchto témat, která snad zajímají každého z nás. Vlastní několik certifikátů, mimo jiné i z oblasti NRP. Dětem a studentům dodává sebedůvěru a vkládá do nich šanci uspět u zkoušek, zlepšit si kvalifikaci. Je velmi empatická, spolehlivá, svědomitá. Je vdaná, s manželem mají 5 dětí a 2 vnoučky. V současné době mají v pěstounské péči už dospělého chlapce. Jejím koníčkem je modelářství (letadla).
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.