Individuální doučování francouzského jazyka – Náchod
Poskytujeme individuální doučování francouzského jazyka na míru.
I Náchod je městem, kde vám rádi pomůžeme s doučováním.
Studentovy znalosti otestujeme, s pomocí výsledků vstupních testů a případných dalších požadavků zajistíme studijní plán a další týden již může začít doučování v
našich plně vybavených učebnách. Veškerou naši výuku je možné realizovat také online.
Doučování u nás může mít nejen různé zaměření, ale i délku. Jedna lekce trvá 45 minut, někteří ale dávají přednost dvouhodinové lekci (90 minut) nebo i delším blokům. Kurzy
jsou vždy individuální, nemusíte proto čekat na otevření kurzu do října, ale můžete začít s doučováním například v polovině srpna. Rádi Vám pomůžeme nastavit správnou délku kurzu i intenzitu
lekcí tak, abyste dosáhli skvělých výsledků.
Syn sa na obe gymnázia dostal s výsledkom 38 bodov z matematiky.
Rodič
Doučovanie mu pomohlo a hlavne ho s lektorkou veľmi bavilo! Dokonca mu bolo ľúto, že už nebude ďalej chodiť ... :-) podľa mňa skvelá referencia pre vaše služby a hlavne lektorku.
Dcera má v sedmé třídě z matematiky jedničku a pololetní písemnou práci zvládla na výbornou!
Barbora F.
Chtěla bych touto cestou poděkovat Vaší škole, speciálně lektorce Karolíně H. za doučování matematiky mojí dcery.
Dcera má v sedmé třídě z matematiky jedničku a pololetní písemnou práci zvládla na výbornou!
Moc děkujeme a těšíme se na další on-line hodiny.
Děkuji za Vaše služby!
Diana R.
Dobrý den, chtěli bychom s Martinem moc poděkovat takto paní profesorce Elišce Č., která od ledna připravovala Martina na maturitu, kterou úspěšně složil. Martin vyjádřil lítost, že už s paní profesorkou hodiny mít nebude. Zjistil, jak byl ze školy málo připraven a jak moc ho práce s paní profesorkou v češtině začala bavit a kolik mu toho dala. Výsledkem je i úspěšné složení didaktického testu. Děkuji za Vaše služby! Díky ještě jednou moc.
Velký dík
Filip D.
Náš syn Filip se dostal na obě střední školy, na které si podal přihlášku. Velký dík vám a vašim lektorkám Anně H. a Kateřině F.
Děkuji Škole Populo za pomoc při distanční výuce, za připomínací SMS zprávy a za výbornou komunikaci koordinátorek.
Jiřina H.
Děkuji Škole Populo za pomoc při distanční výuce, za připomínací SMS zprávy a za výbornou komunikaci koordinátorek. Zvláštní poděkování patří lektorovi Štěpánovi N. (matematika) a Adéle K. (anglický jazyk). Štěpán mnohdy suploval klasickou výuku a neukončil hodinu, dokud si nebyl jistý, že je vše v pořádku. Dokázal i odbourat strach z neoblíbeného předmětu, protože jeho výklad neměl chybu. To vše za situace, kdy byl sám odkázán na samostudium v posledním ročníku VŠ. Adélka nenechala nic náhodě a připravila a prozkoušela všechny záludnosti, které by mohly nastat při přijímacím pohovoru z angličtiny. A výsledek - 2. místo v pořadí ze 60 uchazečů!
Cíl byl dosažen
Filip W.S.
Klárka si lektorku oblíbila, byla na ní hodná a trpělivá. Já s manželkou děkujeme lektorce i Škole Populo.
Cíl byl dosažen, Klárka byla přijata na víceleté gymnázium.
Mějte se dobře a ještě jednou děkuji.
Děkujeme za přípravu.
Vendula H., maminka
Přijímací zkoušky jsme zvládli. 3. místo na Gymnáziu v Krnově. Děkujeme za přípravu.
Jsem naprosto spokojená a velmi doporučuji
Marcela Č.
Naprosto úžasný, chápavý a příjemný přístup. Umí dobře naslouchat a poradí. Velmi oceňuji profesionální chování. Moc hezké prostory pro výuku. Jsem naprosto spokojená a velmi doporučuji.
Na Škole Populo oceňuji zejména skvělou komunikaci, přátelský a přitom profesionální přístup
Štěpánka A.
Na Školu Populo jsem se obrátila s doučováním syna, který potřeboval pomoci s přípravou na maturitní zkoušku z češtiny. S lektorkou byl syn velmi spokojen a doučování mu opravdu pomohlo. Maturitní zkoušku složil a já jsem se rozhodla přihlásit na doučování také dceru, která je ve druhém ročníku střední školy. Na Škole Populo oceňuji zejména skvělou komunikaci, přátelský a přitom profesionální přístup. Velice se mi líbí zápisy z lekce, kdy lektor napíše co bylo probráno a jak student spolupracoval. Jsem si jistá, že právě díky doučování můj syn test z češtiny zvládl.
Školu Populo budeme i v následujícím školním roce nadále a velmi rádi využívat.
Marcela R.
Velmi ráda bych se podělila o naši zkušenost s doučováním se Školou Populo a ráda tak přesvědčila ty, kteří stále váhají. Všem rodičům mohu jen a jen Školu Populo vřele doporučit. Já a především můj syn (žák 5. ročníku) jsme byli a nadále jsme maximálně spokojení. Vždy maximální nasazení lektorek, jedinečný, individuální přístup, přátelské jednání. Naše lektorky se staly zároveň i našimi přáteli. Se synem navázaly jedinečný, profesionální až přátelský vztah založený na vzájemné důvěře. Se synem jsme zvolili doučování anglického jazyka a matematiky. Obě lektorky zcela nahradily během distanční výuky synovi plnohodnotný a detailní výklad daného učiva 5. ročníku, který potřeboval doplnit a vysvětlit. Lektorky byly vždy ve velmi dobré a přátelské náladě a se zájmem a ochotou synovi vysvětlily dané učivo. Vždy se nám od lektorek dostalo a stále dostává maximální nasazení a individuální přístup. Z vlastní osobní zkušenosti můžu Školu Populo všem rodičům jen a jen doporučit. Zvolit tuto formu individuálního doučování bylo tím naším nejlepším rozhodnutím, obzvláště ve výuce anglického jazyka. Syn zaznamenal významné pokroky ve znalosti učiva celého 5. ročníku, mnohem lépe rozumí a hlavně je sám schopen vést konverzaci, a to plynule v anglickém jazyce, které předtím nebyl bohužel schopen sám vést. Synovy znalosti anglického jazyka způsobené distanční výukou byly bohužel nedostačující. Už teď vím, že Školu Populo budeme i v následujícím školním roce nadále a velmi rádi využívat. Jen díky Škole Populo synovi nechybí žádný výklad učiva 5.ročníku.
Školu Populo Františka objevila při studiích v Hradci Králové. Doučovat jazyky začala, jelikož chce změnit představu lidí, že učit se cizí jazyk znamená biflování se gramatiky a slovíček. Anglicky se naučila při svém pobytu v Irsku již v 17 letech a španělštině propadla při svém studijním pobytu v Mexiku, kam by se ráda v budoucnu přestěhovala natrvalo i se svým jezevčíkem. Učí spíše mladistvé nebo dospělé, kteří se učí, protože chtějí a ne protože musí. Jejím velkým snem je otevřít si jazykovou školu v Mexiku v její milované Pachuce a naučit Mexičany anglicky.
Šárka Michlíková
lektorka českého jazyka, anglického jazyka a německého jazyka
Šárka studuje obor Český jazyk se specializací počítačová lingvistika na Masarykově univerzitě. Po skončení bakalářského studia by chtěla pokračovat ve studiu magisterském. Ráda pracuje s lidmi a předává jim své znalosti. Doučuje český jazyk. Čeština je bohatá, rozmanitá a komplikovaná, i nám Čechům dává občas zabrat. Spolu s Šárkou ji ale hravě zvládnete. Ve volném čase hraje deskové hry, čte knihy a věnuje se cestování. Kromě češtiny se zajímá i o němčinu a angličtinu, se kterou také ráda pomůže.
Mgr. Markéta K.
lektorka českého jazyka a společenských věd
Markéta vystudovala češtinu a základy společenských věd na Filozofické fakultě Ostravské univerzity. Poté působila deset let na gymnáziu jako pedagog. V současnosti studuje psychologii na vysoké škole, jelikož je přesvědčena, že díky ní se může stát lepším učitelem a lektorem. A tak může lépe poznat svého studenta a přizpůsobit doučování jeho potřebám. Nejraději připravuje žáky na přijímací a maturitní zkoušky z českého jazyka. Když zrovna nedoučuje, či sama nestuduje, cvičí jógu, chodí na procházky, stará se o zahradu či se věnuje svému oblíbenému osobnostnímu rozvoji.
Andrea Javůrková
lektorka matematiky
Andrea je u nás lektorkou matematiky. Snaží se studentům ukázat, že i tento předmět může být zábavný a jednoduchý, když je podán tou správnou cestou, která je pro každého jednotlivce odlišná. Je studentkou Vysokého učení technického v Brně oboru Architektura pozemních staveb. Ráda se věnuje objevování nových míst, architektuře, sportu a celkově zdravému životnímu stylu. Baví ji práce s lidmi a chtěla by jim předávat své zkušenosti.
Mgr. Zuzana Altmanová
lektorka českého jazyka, dějepisu a společenských věd
Zuzka je lektorkou češtiny, dějepisu a společenských věd. V Populu učí od září 2018. Jejím cílem je ukázat studentům krásu literatury a historie, což vůbec nejsou nudné předměty, záleží pouze na učiteli. Velkou část jejího života tvoří knihy – pokud ji nenajdete s nosem zabořeným do knížky jakéhokoli žánru, dělá zrovna společnost svému příteli-knihovníkovi nebo mamince-knihovnici. Dalšími oblastmi jejího zájmu jsou balet, kočky a dění ve světových monarchiích, ne nutně v tomto pořadí. Kus jejího srdce patří také Wiki, staré, uslintané a fantastické německé ohařce.
Připravili jsme pro vás sadu zkušebních testů, kde si můžete otestovat své vědomosti. U každé otázky si můžete vybrat vždy jednu z nabízených odpovědí – stačí jen klikat myší, nemusíte nic vypisovat. Po
úspěšném absolvování testu Vám zašleme výsledky a následně se s Vámi spojíme.
Provozovatelem stránek Škola Populo je Vzdělávací centrum Populo, z. s. IČO: 06746551, se sídlem Horní lán 1257/45, Nová Ulice, 779 00 Olomouc Spisová značka: L 16433 vedená u Krajského soudu v Ostravě.
Provozovatelem stránky https://www.skolapopulo.cz/testovani-nanecisto je společnost Antecellere, s.r.o., IČ: 05928354, sídlem Jindřišská 901/5, Nové Město (Praha 1), 110 00 Praha, spisová značka C 273177/MSPH vedená u Městského soudu v Praze.
Používáme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití těchto webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky, předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.